ثبت رکورد 41 هزار نفری ابتلا به کرونا در کشور!، آیا دولت تصمیمات سخت گیرانه را اعمال می کند؟

به گزارش وبلاگ بخار، سرعت ابتلا به کرونا در ایران که روز گذشته با بازگشت به رقم 2 هزار و 901 نفر بارقه ای از امید را نشان داده بود، دوباره سیر افزایشی به خود گرفت و امروز با عدد 3 هزار و 186 مبتلای جدید رکورد زد که نشان می دهد همچنان نمودار روزانه مبتلایان سیر تصاعدی دارد.

ثبت رکورد 41 هزار نفری ابتلا به کرونا در کشور!، آیا دولت تصمیمات سخت گیرانه را اعمال می کند؟

به گزارش خبرنگار حوزه پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ بخار؛ تعداد مبتلایان 24 ساعت گذشته به کرونا در ایران توسط وزارت بهداشت 3 هزار و 186 نفر اعلام شد که به نسبت روز گذشته 285 تن افزایش داشته است.

از دیگر سو اما افزایش هزار و 520 نفری نفری آمار بهبودیافتگان سبب شده تا امیدها نسبت به درمان این بیماری در کشور و توسط پزشکان و کادر درمان ایرانی افزایش یابد آمار بهبودیافتگان کرونا که روز گذشته 12 هزار 391 نفر بود؛ امروز به عدد امید بخش 13 هزار 911 نفر رسید.

جدول مقایسه آمار ابتلا به کرونا در ایران

همچنین بر اساس آمار رسمی در 24 ساعت گذشته 117 نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که این آمار نیز نسبت به عدد 123 نفر در روز گذشته فرایند کاهشی اندکی را نشان می دهد. آمار کل جان باختگان کرونا در کشور به این ترتیب به عدد 2757 نفر رسید.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا ظهر امروز بیش از 63 میلیون نفر در غربالگری کرونا مشارکت داشته اند و برخی دلیل افزایش آمار مبتلایان را اجرای همین طرح غربالگری گسترده در کشور می دانند که در روزهای آینده سبب در کنترل درآمدن سیر ابتلا به کرونا در کشور خواهد شد.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز دوشنبه 11 فروردین/ بهبودیافتگان 13 هزار و 911 و مبتلایان 41 هزار و 495 نفر+جزئیات

کارشناسان همچنان معتقد که سیاست های سخت گیرانه بیشتری باید از سوی دولت در کنترل اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود و نباید تنها به پیشرفت های کادر درمان و رعایت داوطلبانه مردم در پیشگیری از ابتلا به کرونا اکتفا نمود.

انتهای پیام/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ثبت رکورد 41 هزار نفری ابتلا به کرونا در کشور!، آیا دولت تصمیمات سخت گیرانه را اعمال می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد 41 هزار نفری ابتلا به کرونا در کشور!، آیا دولت تصمیمات سخت گیرانه را اعمال می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید