جزئیات درگیری منطقه ابوسعید

به گزارش وبلاگ بخار، رییس کلانتری 112 ابوسعید از شرایط و جزئیات درگیری شامگاه دوشنبه اطلاع داد.

جزئیات درگیری منطقه ابوسعید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بخار، سرهنگ چنگیز ایدون رییس کلانتری 112 ابوسعید در مورد درگیری خونین در منطقه شاپور تهران گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرور های معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می نماید که در همین لحظه 6 جوان سوار بر 2 موتور به سمت وی و دوستش حمله و ان ها را هدف ضربات چاقو وقمه قرار می دهند.

وی اضافه کرد: با اعلام این خبر تیم های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و ان ها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی تعیین شد که این فرد شرور به همرا دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می نمایند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می گذارند.

این مقام پلیسی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می نماید، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آن ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می فرایند که در این صحنه 6 جوان موتور سوار که او را تعقیب نموده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

رییس کلانتری 112 ابوسعید در خاتمه گفت: شرایط این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات درگیری منطقه ابوسعید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات درگیری منطقه ابوسعید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید