حمایت بیمه ما از وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه

به گزارش وبلاگ بخار، تفاهم نامه همکاری بین شرکت سهامی بیمه ما و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه ما و علی بهادری مدیر عامل مرکز وکلا نهایی شد.

حمایت بیمه ما از وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی بیمه ما، شرکت سهامی بیمه ما در راستای اهداف خود و ایجاد تحول موثر برای جامعه حقوقی کشور، تفاهم نامه ای سه ساله در تمام رشته های بیمه ای با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه منعقد کرد.

بر اساس این گزارش، مطابق با این قـرارداد، تخفیفات، تسهیلات و امتیازهای ویژه ای در تمام رشته های بیمه ای اعم از اموال، اشخاص و مسئولیت در تمام زمینه ها برای اعضای مرکز اعم از وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده و کارمندان در نظر گرفته شده است که پرسنل مرکز می توانند از آن بهره مند شوند.

این گزارش اضافه نمود: صدور بیمه نامه های مورد درخواست بر اساس تسهیلات و تخـفیفات، فراهم آوردن امکانات سـخت افزاری و نرم افزاری لازم جـهت صدور بیمه نامه های مورد نظر در سراسر کشور و شرط استفاده از ارزیاب مستقل خسارت بخشی از مفاد این قرارداد است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت بیمه ما از وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بیمه ما از وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید