حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی به علت بدهی مالیاتی فدراسیون

به گزارش وبلاگ بخار، رییس فدراسیون فدراسیون قایقرانی می گوید، بدهی مالیاتی میلیاردی در سال های گذشته گریبان این فدراسیون را گرفته و ترخیص قایق ها از گمرک هم به مشکل برخورد نموده است.

حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی به علت بدهی مالیاتی فدراسیون

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با وبلاگ بخار درباره بدهی اقتصادیاتی فدراسیون و عدم اجازه ترخیص قایق های رویینگ از گمرک بیان نمود: به وسیله اداره اقتصادیات شمیرانات متوجه شدیم فدراسیون برای سالهای 89 تا 95 مبلغ 5 میلیارد و 900 میلیون تومان بدهی اقتصادیاتی دارد از این رو حساب من بسته شده و توقیف اموال برایم زده اند. اصل بدهی یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده و بقیه آن جرایم عدم پرداخت است. براثر این اتفاق ترخیص قایق ها به مشکل خورده است چون ترخیص قایق ها با استفاده از شناسه ملی من به عنوان رییس فدراسیون انجام می گردد، زمانی که در سیستم شناسه ملی من را می زنند خطا می دهد. قایق ها هم برای اینکه آسیب نبینند از کانتینر خارج نشده اند و با توجه به اینکه فعلا امکان ترخیص وجود ندارد باید هزینه اجاره کانتینرها را هم پرداخت کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که پیگیر حل این مشکل نشده است؟ گفت: بله اما به ما می گویند قانون چنین چیزی را به آنها تکلیف نموده و نمی توانند از قانون تخطی نمایند. بعلاوه امور اقتصادیاتی شمیرانات درخواست 6 میلیارد تضمین هم نموده تا به پرونده رسیدگی کند. ما حتی نامه از وزارت ورزش هم بردیم اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است. نکته جالب این است در این سه هفته که حسابم بسته شده،گاهی اوقات مبالغی از آن کسر می گردد که من اصلا نمی دانم برای چه چیزی است و چرا باید مبالغ مختلف از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان از حسابم کسر گردد.

سهرابیان با اشاره به مشکل بزرگی که گریبان گیر فدراسیون شده است، توضیح داد: مشکل فدراسیون بزرگ است اما باید از جایی درست گردد. بحث اقتصادیات معضل بزرگی برای جامعه ورزش است و با این شرایط بخاطر اقتصادیات هایی که باید پرداخت گردد، هیچ حامی اقتصادی هم دیگر ورود نمی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی به علت بدهی مالیاتی فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی به علت بدهی مالیاتی فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید