8 هدفون برتر تسکو؛ برترین مدل ها تا 2.5 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ بخار، شرکت های زیادی در بازار لوازم جانبی به عرضه هدفون های بلوتوثی می پردازند و آن ها را در طرح ها و مدل های مختلفی روانه بازار می نمایند که شرکت تسکو، یکی از محبوب ترین آن هاست. تسکو، یک برند ایرانی فعال در حوزه فراوری لوازم جانبی گجت های هوشمند نظیر هدفون های بلوتوثی است که محصولات آن از پیشرفته ترین فناوری های روز جهان بهره می برند و علاوه بر تنوع بسیار زیاد، با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرند. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در این مقاله از خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 8 هدفون باکیفیت و برتر تسکو در بازار با بودجه 2.5 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

8 هدفون برتر تسکو؛ برترین مدل ها تا 2.5 میلیون تومان

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5358

اگر با بودجه 2.5 میلیون تومان در پی برترین هدفون بی سیم تسکو در بازار هستید، به عنوان اولین انتخاب، مدل TH 5358 را به شما پیشنهاد می کنیم که کیفیت بسیار خوب و قابلیت های بسیار کارآمدی دارد و به لطف آن ها، حدود 72 درصد از خریدارانش نیز در وبلاگ بخار ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5358 طراحی بسیار ارگونومیکی دارد؛ به طوری دقیقا درون گوش کاربران قرار می گیرد و در اثر انجام فعالیت های مختلف از گوش آن ها خارج نمی گردد. همین امر سبب شده تا کاربران خیلی ساده و راحت و تا ساعت های بسیار طولانی بدون خستگی بتوانند از این هدفون بی سیم استفاده نمایند. وزن این محصول بسیار کم است و سنگینی آن نیز به حدود 50 گرم می رسد تا کاربران از این بابت نیز هیچ محدودیت حرکتی نداشته باشند. تسکو برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده نموده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد.

سری های سیلیکونی استفاده شده برای این محصول، قابلیت تعویض دارند و شما می توانید از سری متناسب با میزان گوش های خود بهره ببرید تا هدفون ها به طور ثابت درون گوش شما قرار بگیرند. تسکو درون هر کدام از این ایرباد ها از یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که قادر است با یک بار شارژ تا چهار ساعت پخش موسیقی و مکالمه کاربران را همراهی کند.

بعلاوه به لطف باتری 580 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ، این هدفون در حالت استندبای تا 140 ساعت موزیک و مکالمه به شما ارائه می دهد. مدت زمان شارژ شدن این هدفون نیز دو ساعت به طول می انجامد. برای شارژ این محصول کافی است، ایرباد های توگوشی را داخل کیس شارژ قرار دهید و به وسیله کابل Micro-USB درون جعبه، ایربادها را شارژ کنید. دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این هدفون برتر تسکو در نظر گرفته شده که صدا را به خوبی و با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 9300

اگر در پی هدفون بی سیمی با طراحی ایرپادزهای اپل از برند تسکو با بودجه 2.5 میلیون تومان هستید، هندزفری بلوتوثی مدل TH 9300 این شرکت می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما در این زمینه باشد. این محصول تسکو علاوه بر اینکه، طراحی شبیه به ایرپادزهای اپل دارد، مجهز به درگاه شارژ لایتنینگ نیز است تا عملاً حس و حال یک محصول ساخت شرکت اپل را به کاربران القا کند.

وزن این هدفون برتر تسکو فوق العاده سبک است و برای ورزش کردن و دویدن گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 9300 یکی از مدل هایی است که ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردش، آن را از دیگر مدل ها متمایز نموده است. این مدل دارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان است که به راحتی داخل گوش قرار می گیرد و می توان برای ساعات طولانی از آن استفاده کرد. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و اتصال پایداری را نیز با آن ها تا حدبیشتر فاصله 15 متری برقرار می نماید.

یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های این هدفون تسکو، قابلیت نویز کنسلینگ آن است که می تواند در حین انجام مکالمات بسیار کاربردی باشد و صداهای اطراف شما را به خوبی حذف می نماید. روی کیس هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 9300 نشانگر LED قرار گرفته که روشن بودن و عملکرد ایرفون ها را نمایش می دهد. درون جعبه این محصول کابلی با سری لایتنینگ قرار گرفته که برای شارژ آن مورد استفاده قرار می گیرد و میزان آن نیز به یک متر می رسد تا دغدغه ای از این بابت نداشته باشید. بعلاوه میکروفون آن در قسمت انتهایی ایرفون ها قرار گرفته است. دو درایور 10 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند.

باتری این ایرفون ها با یک بار شارژ قادر است تا 4 الی 5 ساعت کاربران را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند که این آمار و ارقام به لطف کیس شارژ 598 میلی آمپر ساعتی اش به حدود 500 ساعت افزایش پیدا می نماید. برای شارژ این محصول کافی است ایرفون ها را حدود 1 الی 2 ساعت درون کیس شارژ آن قرار دهید. در قسمت پشتی هر کدام از هندزفری های TH 9300 یک پنل لمسی گنجانده شده است که می توانید با لمس آن مدیریت حجم صدا، موسیقی، تماس و … را تحت کنترل خود قرار دهید.

هدست مخصوص بازی تسکو مدل GH 5157

تسکو علاوه بر هدست های عادی، طیف گسترده ای از هدفون های بی سیم گیمینگ را نیز با طرح ها و امکانات مختلف روانه بازار نموده که مدل GH 5157، یکی از برترین ها با بودجه 2.5 میلیون تومان در بازار به شمار می رود. در نگاه اول به این محصول گیمینگ تسکو، طراحی مجذوب کننده و خاص آن بسیار خودنمایی می نماید.

این هدست گیمینگ به شکلی طراحی شده تا بتواند ساعت های طولانی شما را در انجام بازی هایتان همراهی کند. وزن سبک موجب شده تا هدست GH 5157 باعث خستگی شما نگردد. برای ساخت این محصول از بالشتک های چرمی با ضخامت مناسبی از فوم و ژل خنک نماینده، استفاده شده تا گوش های کاربران گرم نشوند و جریان خون در آن ها بیش از حد بالا نرود. استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، موجب شده این هدفون برتر تسکو انعطاف پذیری مناسبی داشته و در اثر استفاده های طولانی پوسته پوسته یا خراب نگردد.

هدست گیمینگ تسکو مدل GH 5157 با سیم به سیستم شما متصل می گردد و با پخش صدایی شفاف، واضح و 360 درجه موجب می گردد حس کنید که در محیط بازی قرار دارید. صدای فراگیر 7.1 کاناله ای که به وسیله هدست تسکو هنگام بازی پخش می گردد، کاملا شبیه ساز محیط بوده و به شما یاری می نماید صدای پا، صدای انفجار و سایر صداهای بازی را بهتر بشنوید و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشید. بعلاوه شما می توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص تسکو، ویژگی های مختلف آن را به وسیله سیستم، مورد شخصی سازی قرار دهید.

میکروفون این محصول به صورت 120 درجه قابل تنظیم بوده، سر میکروفون انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در هنگام صحبت کردن در حین بازی، هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی نماید. بعلاوه این میکروفون از نوع Omni-Directional در نظر گرفته شده تا صدای محیط را کمتر انتقال دهد و مستمع ها با برترین کیفیت صدای شما را بشنوند. این هدست گیمینگ تسکو در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و احتیاجی نیست نگرانی از این بابت داشته باشید. همچون بیشتر محصولات گیمینگ، این هدست نیز مجهز به نورپردازی بسیار مجذوب کننده RGB است که چهار حالت مختلف دارد و مجذوب کنندهیت بصری محیط گیمینگ شما را افزایش می دهد.

در مجموع اگر در پی برترین هدفون سیمی گیمینگ تسکو در بازار هستید، این محصول توانسته رضایت بیش از 85 درصد از خریدارانش در وبلاگ بخار را به دست آورد، بنابراین با یک محصول فوق العاده باکیفیت و پرقابلیت طرف هستید.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5347

اگر به هدفون های بی سیم روگوشی علاقه مند هستید و آن ها را به هدفون های توگوشی ترجیح می دهید، هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5347، یکی از برترین گزینه های موجود در بازار با بودجه 2.5 میلیون تومان به شمار می رود. این محصول در نگاه اول یک هدفون بی سیم باکیفیت با پدهای بسیار مرغوب است، اما وقتی پدهای آن را بر می گردانید، شما می توانید از آن به عنوان یک اسپیکر نیز بهره ببرید. بنابراین، شما با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید. روکش چرم مصنوعی که روی کاپ ها و بالای قاب نیم دایره آن وجود دارد، از کیفیت خوبی برخوردار است.

این هدفون بی سیم برتر تسکو مجهز به بازوهای تاشونده است تا در هنگام حمل و نقل مسئله ای برای شما به وجود نیاورد. تسکو این محصول را از جنس پلاستیک باکیفیت و فلز فراوری نموده که دوام بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات و خط وخش ها تا حدود زیادی مقاومت می نماید. تسکو درون هر کدام از این پدها یک درایور 30 میلی متری تعبیه شده تا تجربه پخش موسیقی برای شما به یک تجربه لذت بخش و بیاد ماندنی تبدیل گردد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 10 متری نیز دارد. بعلاوه به غیر بلوتوث، به لطف داشتن درگاه جک 3.5 میلی متری صدا، شما می توانید از این هدفون به صورت سیمی نیز بهره ببرید. این محصول درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز دارد و برای کاربران علاقه مند رادیو نیز پخش می نماید.

یک باتری با ظرفیت 450 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این هدفون بی سیم تسکو در نظر گرفته شده که در حالت اسپیکر دو ساعت و در حالت هدفون تا هشت ساعت به شما شارژدهی ارائه می دهد. بعلاوه اگر بخواهید برای پاسخ دادن به تماس ها از آن بهره ببرید، این محصول می تواند تا 12 ساعت همراه شما باشد. شارژ شدن این محصول حدود سه ساعت به طول می انجامد و در حالت استندبای نیز تا شش ماه توان نگهداری شارژ را دارد.

هدست مخصوص بازی تسکو مدل TH 5154

مدل TH 5154، یکی دیگر از محصولات گیمینگ پرطرفدار تسکو در بازار است که در ازای داشتن قیمتی معقول، ویژگی های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. این هدفون گیمینگ برتر تسکو توانسته رضایت بیش از 85 درصد از خریدارانش در وبلاگ بخار را به دست آورد.

این محصول طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و خیلی ساده و راحت روی گوش کاربران قرار می گیرد تا آن ها برای استفاده از هدست در بازی های طولانی خسته نشوند. بعلاوه باید به وزن سبک و انعطاف پذیری بالای این محصول نیز اشاره کنیم که هیچ محدودیت حرکتی برای سر کاربران ایجاد نمی نماید. کاپ های استفاده شده برای هدفون TH 5154 به علت قطر درایوری که دارد، بسیار بزرگ است و گوش کاربران به راحتی درون آن ها قرار می گیرد. بعلاوه به علت عمیق بودن این کاپ ها، جریان هوا درون آن وجود دارد و گوش شما عرق نمی نماید. کاپ ها با فلز به بدنه متصل شده اند و به یاری گیره های موجود در قسمت فلزی قابلیت تنظیم دارند.

یکی از ویژگی های بسیار مجذوب کننده این محصول، میکروفون باکیفیت آن است که حالت کشویی دارد و تا در زمانی که احتیاجی به میکروفون این هدفون ندارید، می توانید آن را درون کاپ هدست مخفی کنید. میکروفون این هدفون بی سیم از قابلیت نویز کنسلینگ نیز پشتیبانی می نماید تا سروصدای محیط اطراف شما به گوش کاربران طرف مقابل نرسد. این محصول با سیم به سیستم شما متصل می گردد و سیم آن نیز از جنس کنفی است و مقاومت خوبی در برابر پارگی، خمیدگی و کشیدگی دارد.

در این محصول کابل AUX (جک 3.5 میلی متری) به صورت اتصال 1 به 2 جهت اتصال میکروفون به رایانه، لپ تاپ، پلی استیشن و … مورد استفاده قرار می گیرد. کابل USB نیز وظیفه تامین انرژی مورد احتیاج جهت روشن شدن LED ها و هدفون را برعهده دارد. نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این نشانگرها با رنگ ثابت قرمز زنگ، مجذوب کنندهیت های بصری آن را افزایش می دهد. در نهایت باید به نسبت سیگنال به نویز 80 دسی بل و پاسخ فرکانسی 15 الی 20 هزار هرتزی این محصول باکیفیت تسکو در بازار اشاره کنیم.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5366 TWS

هدفون بی سیم مدل TH 5366 TWS، یکی از محصولات مجذوب کننده و باکیفیت دیگر تسکو در بازار است که با بودجه 2.5 میلیون تومان می توانید آن را برای خرید خود مد نظر قرار دهید. این محصول طراحی محنصر به فردی نسبت به سایر محصولات تسکو دارد و به لطف آن به راحتی درون گوش کاربران جای می گیرد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای آن ها آزاردهنده نخواهد بود.

سری های سیلیکونی این محصول نیز قابلیت تعویض دارند و شما می توانید متناسب با میزان گوش های خود آن ها را انتخاب کنید. این هدفون برتر تسکو وزن بسیار سبکی دارد و به خوبی با طراحی گوش درونی چفت می گردد. تسکو برای این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده نموده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما برقرار می نماید و بردی 10 متری نیز دارد. کیس شارژ ایرفون وایرلس تسکو مدل TH 5366 به وسیله باتری پلیمری 300 میلی آمپری و ایرفون ها به یاری باتری 40 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد احتیاج خود را تأمین می نمایند که حدود 4 الی 5 ساعت در حالت پخش آهنگ و مکالمه شما را ساپورت خواهند کرد. برای شارژ این محصول کافی است هندزفری های توگوشی را یک ساعت درون کیس شارژ همراه آن قرار دهید.

هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH5332

اگر علاقه مند به هدفون های بی سیم دور گردنی هستید و قصد خرید یکی از برترین های آن را دارید، هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH5332 می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما در این زمینه باشد. بند این هدفون دور گردن قرار می گیرد و پدهای داخل گوشی به صورت مخفی داخل آن قرار دارند که موقع استفاده می توانید آن ها را بیرون بیاورید.

طراحی این هدفون بی سیم، راحتی بسیار بیشتری را فراهم می نماید و باعث می گردد هنگام ورزش کردن گوشی ها از گوش شما خارج نشوند. وزن این محصول 67 گرم و بسیار سبک است و هیچ فشاری به گردنتان وارد نمی نماید. این مدل به واسطه بلوتوث نسخه 4.1 به موبایل یا تبلت شما متصل می گردد. TH5332 مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران می توانند با آن به مکالمه بپردازند. محدوده عملکرد آن ده متر است. این امر به این معناست که پس از ست کردن هدفون با گوشی هوشمند خود، می توانید از آن تا ده متر فاصله بگیرید و همچنان به موسیقی گوش کنید یا به مکالمه ادامه دهید.

باتری این محصول در مدت زمان 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می گردد و شما می توانید با استفاده از این هدفون، 16 ساعت مکالمه کنید یا 18 ساعت به موسیقی گوش دهید. برای کنترل سطح صدا و مکالمه، روی بند دور گردنی آن، چند دکمه تعبیه شده که استفاده از این هدفون را بسیار راحت تر نموده است. سیم های این هدفون برتر تسکو قابلیت جمع شدن دارند تا روی گوشی شما آویزان نباشند. این محصول از جنس پلاستیک بسیار نرم و باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربات نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

هدفون تسکو مدل TH 5336

مدل TH 5336، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین هدفون های روگوشی تسکو با بودجه 2.5 میلیون تومان در بازار است که رضایت مندی بیش از 85 درصد از خریدارانش در وبلاگ بخار را به خود جلب نموده و با کیفیت صدای بسیار خوبش، کاربران را غافل گیر می نماید.

این محصول پدهای فوق العاده نرمی دارد که به طور دقیق تمام گوش را می پوشاند و تا جای ممکن نیز از ورود سروصدا به گوش کاربران جلوگیری می نماید. جنس بدنه این محصول از PVC باکیفیت است که می تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. این هدفون برتر تسکو به وسیله بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی شما متصل می گردد و علاوه بر آن، درگاه جک 3.5 میلی متری و درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز دارد.

این هدفون منبع تغذیه خود را از یک باتری داخلی تامین می نماید که 300 میلی آمپر ظرفیت دارد و می تواند تا 5 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. بعلاوه به لطف میکروفون تعبیه شده روی آن امکان مکالمه تا حدبیشتر 5 ساعت نیز وجود دارد. این هدفون امکان پخش رادیو را نیز برای کاربران به همراه می آورد. به همراه این هدفون یک کابل شارژ microUSB و یک کابل AUX وجود دارد. پس دیگر احتیاجی به تهیه کابل های جداگانه برای شارژ و انتقال صدا ندارید.

هدفون برتر تسکو؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 8 هدفون باکیفیت تسکو در بازار با بودجه 2.5 میلیون تومانی پرداختیم تا خرید خوبی را از وبلاگ بخار تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 هدفون برتر تسکو؛ برترین مدل ها تا 2.5 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هدفون برتر تسکو؛ برترین مدل ها تا 2.5 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید