راهنمای خرید برترین ماوس پد؛ 15 ماوس پد از مالی تا حرفه ایراهنمای خرید برترین ماوس پد

به گزارش وبلاگ بخار، در این مطلب به معرفی 15 برترین ماوس پد موجود در بازار، از مالی تا حرفه ای می پردازیم. ماوس پدهایی که برای هرگونه اهدافی، یک گزینه ایدئال و مجذوب کننده محسوب می شوند. فقط توجه داشته باشید در بازه های قیمتی مختلف، شاید گاهی اوقات ده ها انتخاب با طرح و رنگ متنوع موجود باشد. در نتیجه اگر طرح خاصی در یک بازه قیمتی مورد پسندتان واقع نشد، حتما سری به صفحه پرفروش ترین و برترین ماوس پد ها بزنید تا گزینه مد نظرتان را پیدا کنید. آنقدر هم تنوع محصولات در این دسته بالاست که قطعا آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد.

راهنمای خرید برترین ماوس پد؛ 15 ماوس پد از مالی تا حرفه ایراهنمای خرید برترین ماوس پد

راهنمای خرید برترین ماوس پد

یک ماوس پد خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ماوس پد برای بسیاری از کاربران وسیله ای نیست که ارزش پرداخت هزینه زیادی داشته باشد. اما برای کسانی که اتاق گیمینگ دارند، کسانی که می خواهند هنگام انجام بازی یا کار، ماوس آن ها بیشترین سرعت و بالاترین دقت را هنگام حرکت داشته باشد و بعلاوه برای کسانی که می خواهند وقتی با ماوس کار می نمایند، دستشان روی یک پارچه نرم و بسیار باکیفیت حرکت کند، یک ماوس پد باکیفیت و مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

ضمن منطقی دانستن دلایل هر دو دسته باید بگوییم یک ماوس پد خوب باید یک سری قابلیت های منحصر بفرد هم داشتاه باشد که از جمله این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقدار: یک ماوس پد باید به مقدار کافی بزرگ باشد تا به ماوس اجازه دهد به آسانی روی آن حرکت کند.
  • کیفیت ساخت: یک ماوس پد با کیفیت بالا باید دارای سطح صاف و همواری باشد تا به ماوس امکان حرکت روان و دقیق را بدهد. بعلاوه، مواد استفاده شده در ساخت آن باید مقاوم و با دوام باشند تا ماوس پد بتواند مدت طولانی بدون خراش و سایر آسیب ها به کار خود ادامه دهد.
  • پایه ضد لغزش: یک ماوس پد خوب باید دارای پایه ای ضد لغزش باشد تا در جای خود ثابت بماند و به صورت غیرمنتظره جابجا نگردد.
  • سازگاری با انواع ماوس: ماوس پد باید با انواع ماوس های مختلف سازگاری داشته باشد.
  • طرح و رنگ بندی: بعضی افراد ممکن است در پی ماوس پدی با طرح و رنگ بندی مجذوب کننده و ظاهری زیبا باشند. در بازار مدل های مختلفی در این زمینه وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

با علم بر این موارد، می توانید در ادامه با 15 برترین ماوس پد موجود در بازار در بازه های قیمتی مختلف آشنا شوید.

1. ماوس پد تسکو مدل TMO 25

ماوس پد تسکو مدل TMO 25 با ابعاد 10 × 230 × 190 میلی متر و وزن 50 گرم، هم آنقدر بزرگ است که دستتان به سادگی روی آن قرار بگیرد و خارج نگردد و هم آنقدر سنگین است که به خوبی به زمین بچسبد. البته یکی از دلایلی که سبب می گردد ماوس پد به زمین بچسبد، طراحی خاص لایه زیرین آن است ک به خوبی از پس این وظیفه بر می آید. این ماوس پد از جنس پلاستیک است و این یعنی نباید در معرض آب و رطوبت قرار بگیرد.

2. ماوس پد اروند گالری مدل A204

اگر در پی خرید یک ماوس پد خاص و فوق العاده زیبا و مجذوب کننده هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ اروند گالری مدل A204 بیایید. محصولی که طرح فرش و گلیم ایرانی را روی خود دارد. این پد زیبا که از رویه پارچه و زیره فوم ضد لغزش فراوری شده، مسئله ای با ماوس ایجاد نمی نماید و اتفاقا به خوبی به آن اجازه حرکت می دهد. با ابعاد 10 × 190 × 290 میلی متر، این ماوس پد از مدل شماره 1 اندکی بزرگ تر بوده و در نتیجه فضای بیشتری را برای حرکت ماوس به شما می دهد.

3. ماوس پد طرح اکسو

می رسیم به یک پد ماوس نسبتا سنگین با وزن 70 گرم و طرحی که تقریبا می توان گفت بیشتر خوانندگان این مطلب به آن علاقه خواهند داشت؛ طرح گروه کره ای اکسو که از جمله معروف ترین و محبوب ترین خوانندگان سبک کی پاپ در سراسر دنیا هستند. این ماوس پد در طرح ها و رنگ های مختلف دیگری هم در دسترس قرار گرفته است که از جمله این موارد می توان به گروه پیکی بلایندرز (سریال معروف) اشاره نمود. این ماوس پد بزرگ نیست و مقدار جمع و جوری دارد (10 × 200 × 240 میلی متر). جنس آن هم از سیلیکون است به این معنا که حس بسیار نرم و مجذوب کنندهی را به شما منتقل خواهد نمود.

4. موس پد مخصوص بازی اینترنت بار مدل REPAD

ماوس پد 65 گرمی اینترنت، یک ماوس پد پارچه ای با قابلیت شست و شو و کاملا ضد آب است. فقط باید مراقب باشید آن را در معرض گرمای زیاد قرار ندهید تا چسبش باز گردد. شکل ظاهری این موس پد آنقدر خوب هست که محیط کار شما را از سادگی خارج کند. ماوس به خوبی و به راحتی روی سطح این محصول حرکت می نماید و چسبندگی آن به سطح هم خوب است. این ماوس پد بزرگ ضخامت زیادی ندارد ولی طول و عرض آن خوب است (7 × 210 × 250 میلی متر).

5. ماوس پد هومرو طرح رنگی

قبل از اینکه به معرفی این پد ماوس زیبا و مجذوب کننده بپردازیم باید بگوییم مدل های بسیار زیادی از آن با رنگ های مختلفی در دسترس قرار دارند که با یک سرچ ساده در صفحه مربوط به آن در وبلاگ بخار می توانید به مدل های دیگر هم دسترسی داشته باشید. اما می پردازیم به معرفی ماوس پد هومرو که به لطف نوع رنگ به کار رفته روی لایه رویی، باعث می گردد ماوس به سرعت و با بالاترین دقت روی آن حرکت کند. قسمت زیرین ماوس پد هومرو به صورت لاستیکی و سیلیکونی و با رویه پارچه ساخته شده تا ماوس پد به هیچ عنوان سر نخورد. این موس پد گیمینگ نیست اما آنقدر خوب ساخته شده که برای بازی کردن هم می تواند بدون مشکل شما را همراهی کند. لبه های ماوس پد هم لیزر کاری شده تا هم تیزی آزاردهنده نداشته باشد و هم دیرتر خراب گردد. با ابعاد 190 × 260 میلی متر و وزن 150 گرمی، هم خیالتان از حرکت کامل ماوس در فضای نمایشگر آسوده خواهد بود و هم از کیفیت ساخت بسیار بالای آن. این محصول ضد آب بوده و کاملا قابل شست و شو است.

6. ماوس پد ترمه طراحان ایده مدل جان اسنو و گرگ 2

اگر به سریال بازی تاج و تخت علاقه مند هستید، می توانید ماوس پدی با طرح محبوب ترین شخصیت آن یعنی جان اسنو تهیه کنید. ماوس پدی 80 گرمی با ابعاد 190 × 240 که یعنی با ماوس پد بزرگ و جاگیری طرف نیستیم. این محصول بیشتر برای کسانی مناسب است که سیستم و میز کار کوچکی دارند و نمی خواهند ماوس پد آن ها فضای زیادی را اشغال کند. طبق ادعای شرکت سازنده، این پد ماوس قابل شست و شو است و در اثر قرارگیری در معرض آب، آسیبی نمی بیند. عاشقان بازی های کامپیوتری هم می توانند روی کیفیت خوب این پد موس حساب باز نمایند.

7. ماوس پد مخصوص بازی طرح Rainbow six

بازی Rainbow six یکی از محبوب ترین بازی ها در میان گیمرهای سراسر دنیا است و وجود طرح آن روی ماوس پد، زیبایی خاصی به فضای گیمینگ اتاق شما می بخشد و حرفه ای بودن را کاملا به تصویر می کشد. شرکت سازنده در ساخت این ماوس پد از ترکیب پلاستیک و پارچه استفاده نموده و در نتیجه نه خبری از لغزش است و نه حرکت کند ماوس. بدین ترتیب شما در انجام بازی ها، سریع ترین عکس العمل را خواهید داشت. آنچه که این محصول را به یک گزینه مجذوب کننده تبدیل نموده، مقدار بزرگ آن است. ابعاد این ماوس به 2 × 340 × 700 میلی متر می رسد و این یعنی شما علاوه بر ماوس، حتی لپ تاپ و در صورت امکان، کیبورد را هم می توانید روی آن قرار دهید و یک تجربه مجذوب کننده و لذت بخش از انجام بازی داشته باشید.

8. موس پد تسکو مدل TMO 28

تسکو TMO 28 که یک برآمدگی نرم مخصوص قرارگیری مچ دست دارد و باعث می گردد دست شما هنگام کار با کامپیوتر روی زمین یا هوا قرار نگیرد و خسته نگردد. بعضی از کاربران با این نوع پد موس راحت تر هستند که باید بگوییم نماینده تسکو کیفیت و طول عمر بسیار خوبی دارد. این محصول از برترین متریال طراحی شده و پارچه مرغوب و نرمی هم در ساخت آن به کار گرفته شده است که کیفیت بسیار بالایی هم دارد. ابعاد این پد ماوس 25 × 240 × 265 میلی متر بوده و در نتیجه فضای بسیار بزرگی را هم در اختیار شما قرار می دهد. این پد موس هم قابل شست و شو و ضد آب است و به سادگی خراب نمی گردد.

9. پد موس گیمینگ سنس مدل RGB 25×35

این ماوس پد بزرگ در دسته برترین ماوس پد های گیمینگ مقرون به صرفه قیمت قرار می گیرد چرا که هم قیمت آن مناسب است و هم کیفیت بالایی دارد. علی رغم به کار گیری نوار RGB و آداپتوری جهت تغذیه آن، باید بگوییم این پد قابل شست و شو و ضد آب هم هست. هرچند توصیه می کنیم برای تمیز کردن آن، پارچه مرطوبی را روی آن بکشید نه اینکه آن را در آب قرار دهید. این موس پد گیمینگ از پارچه مشبک درجه یک ساخته شده و ابعاد آن به 250 × 350 و وزنش هم به 200 گرم می رسد. در نتیجه با یک ماوس پد بزرگ طرف هستیم که به راحتی می توان ماوس را در سراسر آن حرکت داد بدون اینکه از آن خارج گردد. برای اینکه بتوانید نوار LED RGB اطراف این پد را رروشن کنید کافی است کابل اتصال که به همراه محصول عرضه شده را به پورت USB کامپیوتر خود متصل کنید؛ آنوقت می بینید که فضای اتاق شما از لحاظ زیبایی دگرگون شده است.

10. پد ماوس مخصوص بازی مدل RGB 80×30

ماوس پد مخصوص بازی مدل RGB هم مثل مدل شماره 9 از نوار LED در اطراف خود بهره می برد و باعث می گردد فضای کاری تان واقعا زیبا و حرفه ای تر به نظر برسد. این پد موس گیمینگ از ابعاد 7 × 300 × 800 میلی متر برخوردار است و این یعنی شما می توانید حتی کیبورد را هم روی آن قرار داده و به انجام بازی بپردازید بدون اینکه ذره ای جابجایی را تجربه کنید. این محصول هم از پارچه مشبک درجه یک ساخته شده اما تفاوت آن با مدل بالایی علاوه بر مقدار و لبه های دوردوزی شده، پارچه ضد حساسیت کفی است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و در نتیجه در استفاده طولانی مدت نه تنها باعث عرق کردن دست نمی گردد بلکه از خارش گرفتن یا کثیف شدن هم در آن خبری نخواهد بود.

11. پد ماوس ماهوت مدل PRO- Manchester-United

اگر به تیم فوتبال خاصی علاقه دارید، پس ماوس پد های ماهوت باید انتخاب اول شما باشند. این برند نه تنها تیم فوتبال بلکه از هر چیز دیگری یک طرح روی ماوس پدهای خود تصویر نموده که می توانید با مراجعه به سایت و قرار دادن محدوده قیمت روی مبلغ این پد، با مدل های دیگر هم آشنا شوید. از جمله امکانات خوب این پد می توان به استراحت گاه سراسری مچ دست اشاره نمود که حتی اگر چپ دست هم باشید باز هم می توانید به راحتی از این قابلیت پد موس یادشده بهره ببرید. ماوس پدهای طرح ماهوت با فرایند چاپ چهار رنگ روی یک لایه پلی کربنات چاپ می شوند و کیفیت بالایی دارند. حرکت ماوس روی این محصول باعث ایجاد خط و خش نمی گردد و فوم EVA استفاده شده در قسمت استراحتگاه دست به علت انعطاف پذیری، سختی در مقابل سایش و ساختار سلولی مناسب حس خوشایندی برای کاربر ایجاد نموده و از تعریق دست هنگام کار با ماوس جلوگیری می نماید. این یک موس پد گیمینگ است که ارزش خرید بالایی هم دارد.

12. موس پد گیمینگ مدل Champions Trapezoid

یکی از برترین ماوس پد های گیمینگ موجود در بازار، همین مدل ساخت ایسوس است که از الیاف ابریشمی لیکرا در ساخت آن استفاده شده و در نتیجه شما احساس فوق العاده خوشایندی را حین انجام بازی های ویدیویی خواهید داشت. این موس پد 500 گرمی از لبه های دوردوزی شده بسیار زیبا، پارچه ضد حساسیت فوق العاده مرغوب، فضای بسار بزرگ برای پیمایش ماوس و ابعاد استاندارد 3 × 330 × 730 میلی متر طراحی شده و به خاطر طراحی زیبای روی سطح، زیبایی نفسگیری به میز گیمینگ شما می بخشد. مهم نیست چه بازی انجام می دهید، این پد ماوس یاری می نماید ماوس شما با نهایت سرعت و دقت در سراسر مانتیور در حرکت باشد و در لحظه تصمیمات شما را در بازی اعمال کند.

13. پد ماوس مخصوص بازی ردراگون مدل NEPTUNE X P033

می رسیم به ماوس پدی که اصلا یک ماوس پد RGB معمولی نیست و با طیف 16.8 میلیون رنگ و تعداد بیشماری از جلوه های نوری قابل تنظیم، دست شما را برای شخصی سازی کاملا باز می گذارد تا بدین ترتیب فضای کاری شما را به شکل قابل توجهی زیباتر کند. سطح صیقلی پد از از جنس نوعی پارچه ریزبافت ابریشمی است که حرکت آرامی را با لغزش مطلوب به موس شما می بخشد. مشبک میکروسکوپی با اصطکاک بسیار ناچیز دقت ردیابی موس را بهبود بخشیده و برای انواع حسگرهای نوری یا لیزری بهینه شده است. این پد موس گیمینگ 250 گرم وزن داشته و ابعاد آن به 3 × 300 × 800 میلی متر می رسد. بعلاوه این پد قابل شست و شو و ضد آب هم هست.

14. موس پد گیمینگ ایفورتک مدل B-070

ماوس پد ایفورتک B-070 یکی از مجذوب کننده ترین و برترین ماوس پد های گیمینگ موجود در بازار است که هم قابل شست و شو و ضد آب است و هم دوخت فوق العاده باکیفیتی دارد به گونه ای که بعد از چندین سال استفاده باز هم حالت خوب خود را از دست نمی دهد که هیچ، حتی ذره ای از چاپ روی آن هم پوست نشده و از بین نمی رود. این پد 320 گرمی که از ابعاد 4 × 350 × 430 میلی متر برخوردار است، از پارچه و لاستیک منعطفی ساخته شده و با ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز، نمای فوق العاده ای را پدید آورده که علاوه بر زیبایی، حرکت روان، سریع و نرم ماوس را هم تضمین می نماید.

15. موس پد گیمینگ ردراگون مدل P009

در نهایت می رسیم به ماوس پد گیمینگ ردراگون P009 که برترین پد موس این فهرست به شمار میرود. این محصول که از اسفنج لاستیکی ساخته شده، 340 گرم وزن دارد و ابعاد آن هم به 3 × 265 × 358 میلی متر می رسد. بنابراین خیلی بزرگ و جاگیر نیست اما به راحتی می توانید ماوس را روی آن حرکت دهید. این ماوس پد بزرگ که نورپردازی RGB هم دارد، به وسیله پورت USB به سیستم متصل شده و نمای بسیار زیبایی را حین انجام بازی یا کارهای مختلف پدید می آورد. سیم این پد هم بسیار باکیفیت و در برابر کشیده شدن و پاره شدن مقاوم است. پد رویی هم از تعریق جلوگیری نموده و حس بسیار خوبی حین کار به شما می دهد. از جمله برترین قابلیت های این پد موس می توان به سنسور لمسی آن اشاره نمود که برای تنظیم حالت رنگی در تنظیمات خود پد بدون احتیاج به نرم افزار و خاموش کردن نور می توانید از آن بهره ببرید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم برترین ماوس پد های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. اگرچه در این مطلب جای خالی پدهای گران قیمت حس می گردد اما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد، از معرفی ماوس پدهای میلیونی خودداری کنیم و در عین حال، گزینه های فوق العاده باکیفیت را هم قرار دهیم تا کاربران با احتیاجهای مختلف بتوانند از این مطلب سود ببرند. برای مشاهده برترین ماوس پد ها با قیمت بیشتر یا کمتر می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین ماوس پد؛ 15 ماوس پد از مالی تا حرفه ایراهنمای خرید برترین ماوس پد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ماوس پد؛ 15 ماوس پد از مالی تا حرفه ایراهنمای خرید برترین ماوس پد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید