خبرنگاران آزمایش کرونای 22 نفر در کاشمر مثبت شد

به گزارش وبلاگ بخار، مشهد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: تا به امروز از 41 نمونه گرفته شده از بیماران بستری در بیمارستان کاشمر نتیجه آزمایش 36 مورد به صورت قطعی اعلام شده که جواب آزمایش کرونای 22 نفر مثبت و 14 نفر منفی بوده نتایج آزمایش و پنج نفر دیگر هنوز اعلام نشده است.

خبرنگاران آزمایش کرونای 22 نفر در کاشمر مثبت شد

محمد جواد یزدانی عصر شنبه به خبرنگار وبلاگ بخار گفت: از تعداد 22 مورد آزمایش مثبت اعلام شده، تعداد 18 مورد کاشمری بوده و چهار نفر دیگر از شهرستان های مجاور هستند که در این بیمارستان بستری بوده و نتیجه آزمایش شان مثبت اعلام شده است.

وی اضافه نمود: تا این لحظه سه تن از این افراد فوت نموده اند که دو تن از شهرستان های مجاور بوده و تنها یک تن از اهالی کاشمر بوده است.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اضافه شدن 30 مبتلای جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به 425 نفر رسید که 273 نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی این استان هستند.

از 30 بهمن ماه تا 24 اسفند ماه سال جاری دو هزار و 685 بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که تا به امروز هزار و 675 نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است 32 تن است که 20 تن از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 6 تن مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور، چهار تن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تربت جام هستند و دانشگاههای علوم پزشکی تربت حیدریه و گناباد نیز هر کدام یک فوتی دارند.

افزون بر 75 درصد جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و 25 درصد جمعیت این استان نیز زیر پوشش خدمات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور هستند.

کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آزمایش کرونای 22 نفر در کاشمر مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش کرونای 22 نفر در کاشمر مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید