خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

به گزارش وبلاگ بخار، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن پیروز شدند با فزونی برابر سوون سامسونگ کره جنوبی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

به گزارش وبلاگ بخار، در دومین و آخرین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن از ساعت 17:30 به مصاف سون سامسونگ کره جنوبی رفت که در نهایت پیروز شد با رجحان در این ملاقات به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

در این ملاقات نماینده ژاپن که ستاره های نامداری مانند توماس فرمایلن، آندرس اینیستا و سرجی سمپر سه بازیکن سابق بارسلونا را در اختیار دارد سعی کرد کمتر از بازیکنان نامی خود استفاده کند.

همین موضوع موجب شد تا نماینده کره بازی را هجومی شروع نمایند و در دقیقه 7 مسابقه دروازه میزبان را باز کند. اما رجحان آنها دوام زیادی نداشت و و ویسل کوبه در دقیقه 40 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کرد تا بازی با تساوی دنبال گردد.

یکی از جنجالی ترین صحنه های این مسابقه در اواسط نیمه اول رخ داد؛ جایی که مهاجم ویسل کوبه با دروازه بان سون سامسونگ در موقعیت تک به تک نهاده شد اما مدافع نماینده کره از پشت بازیکن ژاپنی را متوقف کرد. داور پس از بازبینی صحنه در سیستم یاری داور ویدیویی نظرش را از ضربه پنالتی به ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تغییر داد اما بازیکن سوون سامسونگ را اخراج کرد.

در ادامه کوشش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت بازی به وقت های اضافه و پس از آن به ضربات پنالتی کشیده گردد.

ویسل کوبه در این ملاقات با نتیجه 7 بر 6 در ضربات پنالتی توانست نماینده کره جنوبی را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق گردد.

در دیگر ملاقات این گروه هم پیش از این تیم پیروز شده بود با پیروزی برابر بیجینگ ژاپن فینالیست منطقه شرق آسیا گردد.

بدین ترتیب تیم های ویسل کوبه و اولسان هیوندای باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند تا فینالیست این رقابت ها و حریف پرسپولیس در ملاقات نهایی تعیین گردد.

برای ملاقات نیمه نهایی از ویسل کوبه کیوگو فروهاشی، ریو کیکوچی و یوتارو اودا دو اخطاره هستند. تائه کیم، هو لی، هو سین، جائه وون هم بازیکنان دو کارته تیم اولسان هیوندای هستند و در صورت دریافت اخطاری از سوی داور در ملاقات نیمه نهایی مسابقه فینال را برابر پرسپولیس از دست خواهند داد.

ملاقات نهایی این مسابقات روز بیست و نهم آذرماه در استادیوم الجنوب دوحه میان پرسپولیس و یکی از دو تیم ویسل کوبه و اولسان هیوندای برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ اینیستا و دوستان مسی به یک قدمی پرسپولیس رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید