خبرنگاران نساجی با شکست خانگی مقابل ملوان از جام حذفی خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ بخار، ساری - خبرنگاران - جدال نمایندگان مازندران و گیلان در جام حذفی با پیروزی ملوان به خاتمه رسید و نساجی فرصت صعود به جمع هشت تیم برتر جام را آن هم در خانه از دست داد.

خبرنگاران نساجی با شکست خانگی مقابل ملوان از جام حذفی خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ بخار، تقابل تیم های نساجی و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که به میزبانی نساجی در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار گردید ، با پیروزی 1 بر صفر انزلی چی ها به خاتمه رسید تا شاگردان مازیار زارع به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا نمایند.

ساکت الهامی نساجی را در این ملاقات با پنج تغییر نسبت به مسابقه هفته گذشته مقابل سپاهان به زمین فرستاد. نیما میرزازاد دروازه بان اهل انزلی نساجی پس از چند بازی نیمکت نشینی در ترکیب اصلی نساجی نهاده شد و حامد شیری، شاهین طاهرخانی، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، علی زارع، فرزاد زامهران و علی آل کثیر دیگر بازیکنان ثابت نساجی در مصاف با ملوان بودند.

ملوان انزلی نیز که مازیار زارع سرمربی این تیم به دلیل محرومیت از روی سکوی تماشاگران نظاره گر بازی بود با ترکیب مبین عشایر، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، زکریا مرادی، امیرسام نصیری، ارسلان رضایی، سهیل فداکار، فرید بلوک باشی و وحید فارغ وارد زمین شد.

ملوان پس از چند حمله در ابتدای بازی، با دفاع فشرده و چند لایه و با ترکیب 1-3-2-4 مقابل نساجی نهاده شد و با قرار دادن فضا در اختیار میزبان روی ضد حملات و حمله های سریع برنامه ریزی کرد. نساجی نیز در چند صحنه پیروز شد توپ را به دروازه ملوان نزدیک کند، اما در گلزنی پیروز نبود. ملوان طبق برنامه ریزی پیروز شد دقیقه 36 با یک توپ ربایی و فرار زکریا مرادی و عبور او از سمت چپ خط دفاع نساجی به گل برسد و از نساجی پیش بیفتد. کوشش های نساجی در دقایق بایقمانده نیمه نخست به سرانجامی نرسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

الهامی ، نساجی را در نیمه دوم با یک تغییر وارد زمین کرد و رضا دهقانی را در ترکیب قرار داد. فرایند تهاجمی نساجی در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول مشاهده شد و شوت از راه دور نیز در دستور کار شاگردان الهامی نهاده شد که در چند صحنه دروازه ملوان را تهدید کردند.

الهامی برای افزایش توان تهاجمی نساجی چهار تعویض دیگر نیز در دقایق 60 و 70 انجام داد و احسان قهاری را به جای شاهین طاهرخانی، سعید آقایی را به جای علی آل کثیر، کریم اسلامی را به جای محمود قائدرحمتی و میلاد کمندانی را به جای حسین زامهران وارد زمین کرد.

نساجی در نیمه دوم توانست فشار بیشتری را در زمین ملوان وارد کند، اما دفاع متمرکز و دقیق ملوانی ها اجازه ایجاد موقعیت خطرناک و گلزنی به بازیکنان نساجی نداد. اما ملوان با استفاده از بازیکنان سرعتی خود و به کارگیری تاکتیک دفاع و ضد حمله توانست تا مرز ثبت گل دوم هم پیش برود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نساجی با شکست خانگی مقابل ملوان از جام حذفی خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نساجی با شکست خانگی مقابل ملوان از جام حذفی خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید