خداحافظی ابراهیم خدایی از سازمان سنجش

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - ابراهیم خدایی با انتشار نامه ای رسمی از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور استعفا داد.

خداحافظی ابراهیم خدایی از سازمان سنجش

متن نامه دکتر خدایی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور که در سایت این سازمان منتشر شده به شرح زیر است:

همکاران عزیز سازمان سنجش همه شما عزیزان از اهمیت و جایگاه این سازمان آگاهی دارید. اگر نظام دانشگاهی کشور را به مزرعه یا کارخانه ای تشبیه کنیم سازمان سنجش آموزش کشور بذرهای مناسب این کشتزار و مواد اولیه این کارخانه بزرگ را با رعایت عدالت آموزشی و قوانین بالادستی معرفی و عرضه می کند.

مصداق آن ورود و توزیع دانشجو از اقشار و اقوام مختلف از همه شهرها و روستاهای کشور در دانشگاه ها است. کسانی که بدون شعار، هیاهو و غوغاسالاری از سر عشق به میهن و نظام جمهوری اسلامی کار و تلاش کرده و می کنند از عمق جان می دانند که تک تک دستاوردهای کشور عزیزمان با خون دل خوردن های بسیار و دردهای بی سروصدا به انجام رسیده است.

سازمان سنجش با بیش از نیم قرن سابقه و کسب اعتماد عمومی مردم ریزبین و دقیق ایران از سازمان های مورد اعتماد مردم و با سرمایه اجتماعی وزین است. از حدود 9 سال و 6 ماه پیش که با طی سلسله مراتب اداری مسئولیت سازمان به این جانب محول شد می توانم اعلام کنم با کمک شما عزیزان توانستیم برای بیش از 40 میلیون نفر متقاضی آزمون های ورودی دانشگاه ها، آزمون های حرفه ای و استخدامی را با برنامه ریزی دقیق و منظم برگزار کنیم و بیش از 12 میلیون نفر از شایستگان کشورمان را وارد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کنیم.

بی شک دوست و دشمن به پیشرفت های خارق العاده کشور در حوزه علم و فناوری اذعان دارند و این بدون ورود شایستگان علم و دانش به آموزش عالی میسر نمی شد.

این عمل سهم کوچک ما در خدمت به کشور است هر چند عده ای ندانند و نفهمند پروژه برگزاری آزمون با فشار دادن یک کلید صورت نمی گیرد بلکه با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی دقیق و منظم در گستره ملی شکل می گیرد که فقط در یک قلم آن یعنی آزمون سراسری سال 1400 که بیش از 170 هزار نفر عوامل اجرایی در کل کشور در برگزاری این آزمون مشارکت داشتند.

همه این فعالیت ها افتخارآمیز است و نشأت گرفته از عشق به کشور و خدمت به کشور می باشد. یقین دارم به لطف الهی تا آخرین نفس هایم این عشق جاودانه خواهد ماند.

تغییر دولت و حق طبیعی دولت تازه جهت ایجاد تغییرات مدیریتی است، با توجه به ضرورت اتمام فرایند اعلام نتایج آزمون ها و سایر فرایندها و نظر وزیر فعلی تا حال حاضر به مدیریت سازمان ادامه دادم اکنون که دوره مدیریت اینجانب به خاتمه رسیده است بابت فرصت خدمت به نظام آموزش عالی کشور در سال های گذشته و میلیون ها داوطلب گرامی و خانواده ارجمند ایرانی شکرگزار هستم و از همه افرادی که به نحوی در ارتقای حرفه ای بنده نقش داشته اند از صمیم قلب تشکر می کنم و همیشه بابت داشتن همکاران زحمت کش، سالم، صادق و عملکرد روشن و شفاف به خود افتخار کرده و خواهم کرد. به ویژه برگزاری آزمون های سراسری طی دو سال اخیر و در شرایط سخت کرونایی به تلاش تمام وقت و جهادگونه همکاران سازمان علیرغم هجمه ها و فعالیت های سازماندهی شده عده ای فرایند علم، دانش، تعلیم و تربیت در کشور ادامه یافت، جای تشکر و قدردانی ویژه دارم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خداحافظی ابراهیم خدایی از سازمان سنجش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی ابراهیم خدایی از سازمان سنجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید