خداحافظی احساسی امیر عابدزاده با پونفرادینا

به گزارش وبلاگ بخار، دروازه بان شماره یک و اصلی پونفرادینا در خاتمه این فصل لالیگا دو، با انتشار پیامی از طرفداران این تیم خداحافظی کرد و از جمع سفید و آبی پوشان اسپانیا جدا شد.

خداحافظی احساسی امیر عابدزاده با پونفرادینا

عابدزاده در اینستاگرام خود نوشت:

دو سال پیش یک چال را در شهری ناشناخته آغاز کردم، اما اکنون می توانم بگویم که تنها نیستم و هزاران دوست را از این شهر می گیرم و بخشی از من همواره در برسیانو خواهد بود.

من نمی توانم بیشتر از این از شما تشکر کنم که چقدر خوب از من استقبال کردید، طوری که احساس کردم در خانه هستم. چقدر خوب باعث شدید که من با هر پیروزی خشنود شوم، چگونه ما را به کوشش برای بهبود پس از شکست واداشتید. تشویق و حرارت شما در پشت هر شکست، ما را بلند کرد. من با شما سعی کردم در هر دقیقه از هر بازی همه چیزم را به کار بگیرم.

متأسفانه من نمی توانم آنطور که شایسته شماست خداحافظی کنم، ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم، اما مطمئن هستم که این تیم با هواداران فوق العاده و پیشرفت ورزشی که دارد به جایی که لیاقتش را دارد می رسد.

از این به بعد من یک هوادار خواهم بود، با هر گل، هر پیروزی به وجد می آیم. این باشگاه بزرگ است و تاریخ به ما می آموزد که وقتی بزرگان سقوط می نمایند، با خشم و قدرت بیشتری برمی خیزند.

عابدزاده در این دو فصل 65 بازی برای پونفرادینا انجام داد و با 18 کلین شیت اردوی این تیم را ترک خواهد نمود.

او بعلاوه 215 سیو در این دو فصل به ثبت رساند تا با آماری نسبتا خوب، رضایت کادرفنی و هواداران پونفرادینا را به خود جلب کند.

منبع: فرارو

به "خداحافظی احساسی امیر عابدزاده با پونفرادینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی احساسی امیر عابدزاده با پونفرادینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید