خوش قولی پلیس در پلمپ گرمخانه غیرمجاز منطقه 12

به گزارش وبلاگ بخار، گرمخانه های شهر تهران به نام یکی از پر آسیب ترین شهرهای کشور، اقدامی است که با مشارکت چندین نهاد از جمله شهرداری تهران، سازمان بهزیستی کشور و بعلاوه با نظارت نیروی انتظامی و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات به بی خانمان های مرکز اجرا شده است.

خوش قولی پلیس در پلمپ گرمخانه غیرمجاز منطقه 12

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ بخار، فرزانه فراهانی- فعالیت گرمخانه های شهر تهران به نام یکی از پر آسیب ترین شهرهای کشور، اقدامی است که با مشارکت چندین نهاد از جمله شهرداری تهران، سازمان بهزیستی کشور و بعلاوه با نظارت نیروی انتظامی و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات به بی خانمان های مرکز اجرا شده است.

به طور معمول اغلب گرمخانه های شهر تهران در نقاطی قرار گرفته اند که به طور مستقیم در بافت مسکونی نباشند و به عبارتی محل تردد عموم شهروندان نزدیکی چندانی با این اماکن نداشته باشد.

وبلاگ بخار نهم اردیبهشت ماه امسال گزارشی از فعالیت یک گرمخانه غیر مجاز درست در دل بافت مسکونی یکی از محلات پر آسیب شهر تهران منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

گرمخانه های خصوصی، پرده ای نو از آسیب های اجتماعی

فردی به صورت کاملا شخصی و بدون دریافت مجوزهای قانونی مورد احتیاج منزل خود را در یکی از محلات مرکز به گرمخانه ای جهت اسکان و حضور کارتن خوابها و افراد بی خانمان تبدیل نموده بود.

فرد مذکور نه از سر دلسوزی و خیرخواهی و بعلاوه با تخصص و دانش لازم در جهت فعالیت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی خانه شخصی خود را به گرمخانه تبدیل نموده بود که این اقدام با هدف کسب عایدی و اخاذی از معتادان متجاهر صورت می گرفت.

خبرنگار وبلاگ بخار گزارش مکتوب اعتراض اهالی محله به همراه شماره تماس مدیران ساختمان بعضی از افراد ساکن را که در قالب یک استشهاد محلی تهیه و تنظیم شده بود را به سردار رحیمی تحویل داد و سردار رحیمی قول داد که پلمپ گرمخانه فوق در اسرع وقت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

گرمخانه بی مجوز منطقه 12 در اسرع وقت پلمپ می گردد+ فیلم

اعلام نارضایتی همسایگان مشرف به گرمخانه بی مجوز منطقه 12 و ارائه گزارش وبلاگ بخار با موضوع اعتراض شهروندان فوق، به فرمانده انتظامی تهران عظیم سردار حسین رحیمی، در نهایت به پلمپ این مجموعه غیرمجاز طی روزهای اخیر منجر شده است.

وبلاگ بخار جهت تحقق برخورد قانونی با عوامل مدیریت و گردانندگان گرمخانه بی مجوز منطقه 12 پیگیری مستمری را از نهادهای مختلف قضایی و انتظامی انجام داد و با وجود عدم همکاری بسیاری از مسئولان در این خصوص، پلیس با درایت و تدبیر ویژه ادامه فعالیت مرکز فوق را متوقف کرد.

اقدام نخست دستگاههای اجرایی مسئول در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باید بر وجود هماهنگی آن ها با یکدیگر متمرکز گردد و تحقق جامعه ای با وجود درصد کمی از معضلات اجتماعی تنها با همین هماهنگی متصور خواهد بود.

اهالی محله چهارراه مولوی ضمن تشکر از پلیس و بعلاوه کوشش و پیگیری های وبلاگ بخار در مورد پلمپ گرمخانه غیر مجاز، از مسئولان می خواهند تا با دید دقیق تر و دلسوزانه تری نسبت به محلات ضعیف و پر آسیب این چنینی بنگرند.

در ادامه تصاویری از پلمپ گرمخانه غیر مجاز منطقه 12 را مشاهده می کنید که با بازتاب رضایت و تشکر اهالی محله چهارراه مولوی از پلیس همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خوش قولی پلیس در پلمپ گرمخانه غیرمجاز منطقه 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش قولی پلیس در پلمپ گرمخانه غیرمجاز منطقه 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید