در خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کرد

به گزارش وبلاگ بخار، استفاده ازحفاظ ساختار یافته بر روی دیوار های بیرونی و حیاط امروزه جایگزین فنس ها که در گذشته برای محافظت از فضای درونی در برابر ورود استفاده می شده جایگزین شده است. یکی از انواع این ابزار حفاظ شاخ گوزنی می باشد که به علت زیبایی ،استحکام و هزینه ارزان پر استفاده ترین در ایران می باشد .

در خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کرد

ما شما را دراین مقاله با نکات مهمی که باید در خرید و سفارش این محصول به آن باید توجه نماییم آشنا خواهیم کرد :

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

این نوع نرده های فلزی روی دیوار های حیاط و محوطه ها با استفاده میلگرد ها که شبیه به سر نیزه و نوک پیکان تراش داده می شوند طالاق می گردد. بافت ساختاری با استفاده از جوشکاری صنعتی میلگرد ها در فاصله های 10 تا 15 سانت در هم تنیده می شوند و در اشکال مختلف روانه بازار می گردند.

علت نام گذاری این حفاظ های فلزی دیوار شباهت آن ها به شاخ گوزن و الهام از طبیعت می باشد . که می تواند راه چاره عالی برای محافظت از ورود به محوطه در کنار صرفه جویی در هزینه تمام شده نصب و زمان مورد احتیاج برای اجرا باشد .

به علت وجودفراوری نماینده های متنوع و روش و متریال های مورد استفاده در فراوری این نوع نرده ها بهتر است با دانش کافی نسبت به خرید اقدام نماییم که ما شما را با4 نکته که قبل از سفارش باید به آن توجه نمایدد را در زیر با آن آشنا خواهیم کرد :

1.متریال مورد استفاده

استفاده از میلگرد های مناسب و دارای استاندارد های لازمه یک امر اساسی در کیفیت محصول می باشد این امر را تنها در زمان برش می توانید مشاهده نمایید استفاده از میلگرد های بازیافتی متفرقه که در برخی از مراکز به صورت غیره تخصصی و بدون نظارت عملیات بازیافت ذوب وقالب گبری صورت میگرد دوام میلگرد کاهش می یابد و به صورت میلگرد به اصطلاح خشک مورد استفاده قرار میگیرد که در برابر ضریه و خم کاری شنماینده می باشند .

برای اطمینان خاطر از خرید محصولی با کیفیت بهتر است از فراوری نماینده های معتبر که دارای مجوز های لازمه با فاکتور رسمی نسبت به خرید اقدام نمایید تا خیال شما بابت استفاده از محصولی با کیفیت راحت باشد و در صورت وجود هرگونه عیب و نقص بتوانید این امر را پیگیری نمایید .

2.نوع جوش و اتصال

برخی از فراوری نمایندگان برای صرفه جویی در هزینه تمام شده از جوشکاری برق در فراوری حفاظ شاخ گوزنی استفاده می نمایند که نوع جوش استاندارد برای ساخت و ایجاد بافت حفاظ دیوار استفاده از جوش صنعتی و CO2 می باشد .

در هنگام تحویل محصول باید به این نکته توجه نمایید که اتصال بافت باید بدون زائده و نمایان بودن نقاط اتصال با جوش باشد . زیرا در صورت وجود برجستگی ها می تواند لایه محافظ را تحت تاثبر قرارداده در برابر رطوبت رنگ حفاظ از سطح جدا گردد .

3. تراکم بافت

استفاده از تراکم مناسب فاصله ای حداقل 10 و حداکثر 15 سانتی متر باید در ساخت و فراوری حفاظ شاخ گوزنی باید رعایت گردد در صورتی که تراکم کمتر از 10 سانتی متر باشد جلو و شکل حفاظ مجذوب نماینده نخواهد بود و اگر بیشتر از 15 سانتی متر هم باشد امنیت جلوگیری از ورود کاسته می گردد و امکان ورود را به محوطه مهیا می سازد.

4.پوشش محافظتی

به علت نوع متریال مورد استفاده در ساخت و فراوری حفاظ شاخ گوزنی که فلز و فولاد می باشد از پوشش های صنعتی باید برای جلوگیری از زنگ زدگی و جلوگیری از خوردگی فلز استفاده گردد.

برترین نوع پوشش استفاده از رنگ های کوره ای و الکترو استاتیک می باشد .بهتر است قبل از اجرای رنگ سطح با استفاده از خدمات سندبلاست از هر گونه جرم ،چربی و زنگ زدگی تمیز گردد و پس از آن لایه محافظ اجرا گردد.

شما با توجه به 4 نکته بالا که بیان شد می توانید نسبت به سفارش و خرید محصولی با کیفیت ،بادوام و ایمن اقدام نمایید و در یک کلام برای خرید استاندارد ترین حفاظ شاخ گوزنی ضروری است به نکات و مشخصه های متعددی توجه کنید و از هیچ نکته ای غافل نشوید، به همین علت ممکن است خیلی ها با بی توجهی اقدام به خرید نموده و تجربه نامطلوبی در این راستا کسب نمایند پس به هنگام حفاظ دیواری حتما به جنس نرده ها، رنگ مورد استفاده و تراکم میله ها توجه لازم را داشته باشید.

منبع: اتاق

به "در خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید