دعوت شدگان مصاحبه کنکور دکتری 1400 باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل نمایند

به گزارش وبلاگ بخار، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تمام دعوت شدگان به مصاحبه کنکور دکتری 1400 باید نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.

دعوت شدگان مصاحبه کنکور دکتری 1400 باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل نمایند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بخار، نتایج اولیه کنکور دکتری 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است لذا متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید برای تکمیل فرم آنالیز صلاحیت های عمومی به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، تا دهم خردادماه 1400 مراجعه نمایند.

داوطلبان باید ضمن پرداخت مبلغ هشتصد و هشتاد هزار (880.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم آنالیز صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت نمایند. کسانی که نسبت به تکمیل فرم آنالیز صلاحیت های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

گزینش نهایی متقاضیان در هر کدرشته محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی با توجه به اولویت کدرشته محل هایی که برای مصاحبه معرفی شده اند، انجام می گردد.

لازم به ذکر است؛ متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کردند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه نمایند.

عدم اقدام و یا مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دعوت شدگان مصاحبه کنکور دکتری 1400 باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت شدگان مصاحبه کنکور دکتری 1400 باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید