مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار افتتاح شد

به گزارش وبلاگ بخار، مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار با اعتبار حدود 9 میلیارد تومان افتتاح شد

مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار افتتاح شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بخار، مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار با اعتبار حدود 9 میلیارد تومان و با حضور مهدی حسین زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد، نصرالله ابراهیمی مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسئولان فرهنگی و دانش آموزان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار؛ این مجتمع آموزشی با زیربنای یک هزار و پنج مترمربع در سه طبقه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و سازمان منطقه آزاد چابهار احداث شده است. این مجتمع دارای چهار هزار و 500 مترمربع حیاط و محوطه برای دانش آموزان است.

* آبادانی کشور در گرو کسب علم و دانش

مهدی حسین زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد کشور در این مراسم خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: آینده کشورمان به دستان شما است، اینکه فردای ایران به چه شکل خواهد بود و درنهایت موضوع مهم این است که در آینده کجای جهان قرار بگیریم به تلاش شما بستگی دارد.

وی شرح داد: شما دانش آموزان اگر اراده کنید، ایران به قله پیشرفت می رسد، اگر مسائل و کمبود هایی وجود داشته تقصیر شما نیست و اگر کمبود امکاناتی وجود داشته به دلیل کوتاهی های گذشته بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد بیان داشت: اگر تا به امروز کم کاری هایی شده است، اما شما دانش آموزان تلاش کنید و برای نسل تازه، کم نگذارید.

وی ادامه داد: درس هایتان را به بهترین کیفیت بخوانید و تحصیل را ادامه دهید و از همین الان به دانشگاه های بزرگ کشور فکر کنید، دانشگاه های بزرگ کشور مشتاق حضور شما دانش آموزان هستند و برای تحقق این هدف روزشماری می کنند.

حسین زاده تأکید کرد: این سرزمین، آباد نخواهد شد مگر اینکه شما ها اراده و عزم راسخی در راستای تحصیل علم و دانش داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه 12 کلاسه روستای تیس چابهار افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید