رجب زاده: آن قدر کارایی فنی دارم که در لیگ برتر کار کنم، ذوب آهن به اصلاح احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ بخار، بازیکن سابق باشگاه ذوب آهن گفت: آینده ثابت خواهد نمود که در مربی گری آنقدر کارایی فنی دارم که بتوانم در لیگ برتر کار و پیشرفت کنم.

رجب زاده: آن قدر کارایی فنی دارم که در لیگ برتر کار کنم، ذوب آهن به اصلاح احتیاج دارد

مهدی رجب زاده در گفت وگو با وبلاگ بخار، درباره اولین پیروزی ذوب آهن در لیگ بیستم اظهار کرد: ذوبی ها خوشبختانه بعد از 13 هفته اولین برد را به دست آوردند. بعد روانی این سه امتیاز روی تیم بسیار تاثیرگذار است و مقداری هم به تیم اعتماد به نفس می دهد و شرایط بهتر می شود. اما از لحاظ فنی بی دلیل نیست که نساجی و ذوب آهن پایین جدول هستند چون پنج گل در این بازی به ثمر رسید و دو تیم در ساختار دفاعی آسیب پذیر هستند.

او ادامه داد: هر دو تیم خطر سقوط را احساس می کردند و از جانب هر دو تیم یک بازی انتحاری و تهاجمی ارائه شد تا از جایگاهی که دارند فرار نمایند. ضعف دو تیم در سازماندهی دفاعی باعث شد تا گل های زیادی هم رد و بدل شود و موقعیت های زیادی ایجاد شود. باید این را هم در نظر بگیریم که بازی مقداری احساسی پیش رفت. ذوب آهن بعد از اخراج منطقی تر بازی کردند و سعی کردند راه های حمله تیم حریف را ببندند و تیم حریف نتوانست از فضاها استفاده ببرد.

بازیکن سابق باشگاه ذوب آهن با بیان این که در فوتبال ایران یک تیم همواره ممکن است با یک برد از سقوط یا شرایط بد نجات پیدا کند، گفت: حتی ممکن است یک تیم با یک باخت به مشکل بخورد. در این مقطع برد برای دو تیم حیاتی بود و خوشبختانه ذوب آهنی ها توانستند پیروز شوند و با این وجود شرایط شان می تواند تغییر پیدا کند.

او در رابطه با تغییر مدیریتی در باشگاه ذوب آهن گفت: برای آقای محمدی آرزوی سلامتی می کنم و به او خسته نباشید می گویم. مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه قبلا سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه را داشته و امیدوارم با برنامه ریزی های خوب و دقیق شاهد تغییر شرایط ذوب آهن باشیم.

بازیکن سابق ذوب آهن در واکنش به انتقاداتی علیه او مطرح نمود: ابتدا از هوادارانی که همواره حمایت نموده اند متشکرم. آن ها سرمایه های باشگاه ذوب آهن هستند. من نزدیک 12،13 سال برای ذوب آهن بازی کردم و باید به آن هایی که می گویند من پیشکسوت باشگاه ذوب آهن نیستم باید بگویم که یک بازیکن چقدر باید برای یک تیم بازی کند که او را پیشکسوت خطاب نمایند؟ گاهی اوقات یک مربی که یک سال در یک تیم بازی نموده را پیشکسوت خطاب می نمایند اما در رابطه با من مردم خودشان قضاوت می نمایند.

او ادامه داد: همواره یک سری دشمنان هستند که دوست ندارند شما حضور داشته باشید و من اصلا به این چیزها اهمیت نمی دهم و چیزی که برای من مهم است موفقیت ذوب آهن است. هر موقع حرفی زدم هیچ موقع به باشگاه خودم حمله نکردم و نمی کنم. اگر صحبتی هم باشد دوست داریم ذوب آهن به شرایط بهتری برسد. اگر انتقاد هم کردم فنی بوده است و به هر صورت هر تیمی نقاط مثبت و منفی دارد و اگر انتقاد نباشد، هیچوقت تیم پیشرفت نمی کند. ما نمی خواهیم تخریب کنیم و دوست داریم ذوب آهن به امنیت و آرامش برسد.

رجب زاده اضافه نمود: اما این که بعضی ها نسبت به من ذهنیت خاصی دارند، باید بگویم طبیعی است چون وقتی احساس نمایند یک فرد از نظر فوتبالی فنی بوده و کارش را به بهترین شکل انجام داده و اثرگذار بوده انتقاد یا حمله می نمایند. من سال ها با تمام وجودم ماندم چون تعصب تیمم را داشتم. در مقاطعی از ذوب آهن به دلایلی جدا شدم اما برگشتم و 12،13 سال تا روز آخر به بهترین شکل بازی کردم. زمانی که 40 سالم هم بود اثرگذاری داشتم. آینده ثابت خواهد نمود که در مربی گری آنقدر کارایی فنی دارم که بتوانم در لیگ برتر کار و پیشرفت کنم. بعضی ها ممکن است این مسئله را دوست نداشته باشند و احساس خطر نمایند.

او در مورد ادامه فصل برای ذوب آهن گفت: همه چیز به شرایط فنی تیم برمی شود و باید تیم در خیلی از قسمت ها اصلاح شود و مسائل رفع شود. در نیم فصل باید یک سری بازیکن جذب شود و ساختار و شکل تیمی انسجام خوبی پیدا کند. باید ببینیم دیدگاه مدیرعامل جدید چگونه است و شرایط با مدیریت جدید به چه صورت پیش می رود. امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی شرایط بهتری پیدا کند. نکته مثبتی که برای ذوب آهن در بازی گذشته اش وجود داشت این بود با وجود ده نفره بودن توانست بازی را برگرداند و این خیلی نکته مثبتی بود و می تواند به لحاظ روحی و روانی به تیم یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رجب زاده: آن قدر کارایی فنی دارم که در لیگ برتر کار کنم، ذوب آهن به اصلاح احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجب زاده: آن قدر کارایی فنی دارم که در لیگ برتر کار کنم، ذوب آهن به اصلاح احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید