رم با هت تریک دِسترو به صدر جدول نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران: با پیروزی جالوروسی در خانه کالیاری، هفته سی ودوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.

رم با هت تریک دِسترو به صدر جدول نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ بخار، هفته سی ودوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امروز (یک شنبه) با برگزاری 4 دیدار دنبال شد که در مهم ترین آنها تیم فوتبال رم در خانه میزبان خود کالیاری با نتیجه 3 بر یک به فزونی دست پیدا کرد.

هر 3 گل رم را در این بازی ماتیا دسترو در دقایق 32، 56 و 73 به ثمر رساند و تنها گل کالیاری را هم ریکاردو پینیلا در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی زد. جالوروسی با کسب 3 امتیاز این بازی ضمن تثبیت صندلی خود در رده دوم جدول، 76 امتیازی شد و فاصله اش را با یوونتوس صدرنشین موقتاً به 5 امتیاز کاهش داد.

در دیگر بازی مهم امروز فیورنتینا در خانه خود پیروز شد اودینزه را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد که در این دیدار خوان کواردادو در دقیقه 25 و گونزالو رودریگس در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی برای بنفش پوشان فلورانس گلزنی کردند و تنها گل اودینزه را هم برونو فرناندس در دقیقه 82 زد. با این نتیجه فیورنتینا 55 امتیازی شد و صندلی خود را در رده چهارم جدول رده بندی سری A مستحکم کرد.

در سایر بازی های امروز سری A نتایج زیر رقم خورد:

کاتانیا یک - تورینو 2

آتالانتا صفر - ساسولو 2

در آخرین بازی امروز هم ناپولی رده سومی از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان پارما خواهد بود. پرونده هفته سی ودوم سری A فرداشب با برگزاری 2 دیدار بسته می گردد که در مهم ترین آنها یوونتوس صدرنشین میزبان لیورنوی رده هجدهمی خواهد بود. فردا همچنین میلان رده دهمی به خانه جنوای رده سیزدهمی می رود.

در جدول رده بندی سری A تیم های یوونتوس با 81، رم با 76 و ناپولی با 64 امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم

به "رم با هت تریک دِسترو به صدر جدول نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم با هت تریک دِسترو به صدر جدول نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید