رونمایی از انگشتر اهدایی هنرمند مشهدی به تیم ملی فوتبال

به گزارش وبلاگ بخار، همزمان با رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر، امشب از انگشتر نفیس مربوط به این دوره از بازی ها اثر هنرمند مشهدی، رونمایی می گردد.

رونمایی از انگشتر اهدایی هنرمند مشهدی به تیم ملی فوتبال

علی جنگی انگشترساز هنرمند مشهدی به مناسب رونمایی از لباس اصلی تیم ملی در جام دنیای فوتبال قطر 2022 که امشب در برج میلاد برگزار می گردد، دو انگشتر طراحی و قلمزنی نموده است که روی هر دو انگشتر عبارت فیفا ورلد کاپ قطر 2022 حک شده است و یکی به کشور میزبان و دیگری به تیم ملی اهدا می گردد.

او اضافه کرد: برای ساختن و قلمزنی این دو انگشتر، بیش از هشت ماه زمان و 1.5 میلیارد تومان هزینه، صرف شده است.

این هنرمند مشهدی ادامه داد: انگشتر اهدایی به کشور قطر 3 قسمتی بوده و دارای 3 نماد شامل ورزشگاه الجنوب قطر، توپ طلایی بازی های این رقابت با قطر 4.5 میلیمتر (به عنوان ریزترین توپ طلای دنیا) و آخرین بخش هم نماد مسابقات قطر، روی این انگشتر قلمزنی شده است.

جنگی اعلام کرد: دومین انگشتر هم دارای نماد یوز ایرانی است که با عنوان حلقه زرین یوز ایرانی است که امشب در مراسمی با حضور وزرای میراث فرهنگی و وزش و جوانان و نیز سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به این تیم اهدا می گردد.

او توضیح داد: این دو حلقه نفیس و ارزشمند با قلم هایی با یک ششم قطر سر سوزن قلمزنی شده است و جنس توپ در این حلقه ها طلا و بقیه قسمت ها از جنس نقره با آلیاژ پلاتینیوم است.

علی جنگی مشهور به فرشچیان قلمزنی خالق سبک قلمزنی سه بعدی در ابعاد میلیمتری است که حلقه معروف ضامن آهو را قلمزنی نموده است.

وبلاگ بخار خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از انگشتر اهدایی هنرمند مشهدی به تیم ملی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از انگشتر اهدایی هنرمند مشهدی به تیم ملی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید