زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد

به گزارش وبلاگ بخار به نقل از گیزموچاینا، شرکت هواوی پس از ماه ها تاخیر و حدس بالاخره موبایل میت ایکس5G را به بازار عرضه خواهد نمود.

زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد

این شرکت چینی نخستین بار درکنگره موبایل 2019 میلادی از موبایل مذکور رونمایی کرد اما 10 ماه طول کشید تا آن را آماده عرضه به بازار کند.

اکنون موبایل آماده است و از 15 نوامبر برای فروش در چین عرضه می گردد. این موبایل در یک نسخه با 8 گیگابایت RAM و حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 2403 دلار عرضه می گردد. به این ترتیب به نظر می رسد موبایل تاشو جدید هواوی حتی از گلکسی فولد سامسونگ نیز گرانتر باشد این دستگاه هنگامیکه باز باشد یک تبلت با نمایشگر 8 اینچی به وجود می آورد.

هواوی از پلیمری دولایه برای نمایشگر انعطاف پذیر استفاده نموده است. از سوی دیگر یک لولای محکم نیز در دستگاه به کار رفته است. پشت دستگاه 4 دوربین (یک حسگر 40 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو8مگاپیکسلی، دوربین واید انگل 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق 3 بعدی) وجود دارد. همچنین میت ایکس5G از دو سیم کارت و نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می نماید. در کنار این موارد یک باتری 4500 میلی آمپری در دستگاه نصب شده است. این موبایل در 30 دقیقه 85 درصد شارژ می گردد.

علاوه برآن طبق گزارش ها این دستگاه با تراشه Kirin980 به بازار عرضه می گردد.

میت ایکس5G در 15 نوامبر به طور محدود در چین عرضه خواهد شد. همچنین این شرکت تخفیفی 50 درصدی برای تعمیرات و جایگزین کردن نمایشگر دستگاه برای مشتریان درنظرگرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید