سخنرانان مجمع حزب جمهوریخواه آمریکا مشخص شدند

به گزارش وبلاگ بخار، بیش از 70 نفر از جمله سیاستمداران، مقام های دولتی و اعضای خانواده رئیس جمهور آمریکا قرار است در نشست مجمع حزب جمهوریخواه که از دوشنبه آغاز به کار می کند، سخنرانی کنند.

سخنرانان مجمع حزب جمهوریخواه آمریکا مشخص شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بخار به نقل از پلیتیکو، نشست چهار روزه مجمع ملی حزب جمهوریخواه آمریکا قرار است از دوشنبه رسما آغاز به کار کند و بیش از 70 نفر از جمله سیاستمداران، مقام های دولتی و اعضای خانواده دونالد ترامپ در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش ترامپ قرار است پنجشنبه شب در اظهاراتی از کاخ سفید رسما نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را بپذیرد.

جیسون میلر مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ در این باره گفت: فهرست سخنرانان نشست مجمع حزب جمهوریخواه بیش از 70 نفر است که شامل سیاستمداران واشنگتن، کارکنان کاخ سفید و کارزار انتخاباتی، اعضای خانواده رئیس جمهور و سایرین خواهد بود.

روز دوشنبه تعدادی از کنندگان و سناتورهای جمهوریخواه در این نشست سخنرانی خواهند کرد از جمله تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی. نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز در این نشست سخنرانی می کند. دونالد ترامپ جی آر پسر رئیس جمهور آمریکا و همسر وی نیز در این نشست سخنرانی خواهند داشت.

روز سه شنبه ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا و مایک پامپئو وزیر خارجه ایالات متحده سخنرانی می کنند. اریک و تیفانی فرزندان ترامپ نیز قرار است سه شنبه شب سخنرانی کنند.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا و همسرش نیز روز چهارشنبه سخرانی خواهند داشت.

انتهای پیا ،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنرانان مجمع حزب جمهوریخواه آمریکا مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانان مجمع حزب جمهوریخواه آمریکا مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید