سهم ورزش کارکنان باید در بودجه هر دستگاه اجرایی لحاظ شود

به گزارش وبلاگ بخار، معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم اختتامیه فوتسال کشوری کارکنان این وزارت در گرگان گفت: باید تکلیف موثری در بودجه هر دستگاه به عنوان سهم ورزش و سلامتی خانواده بزرگ کارکنان دولت لحاظ شود.

سهم ورزش کارکنان باید در بودجه هر دستگاه اجرایی لحاظ شود

به گزارش وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد خیاطیان شامگاه پنجشنبه 14 آذرماه 98 در مراسم اختتامیه فوتسال کشوری وزارت میراث فرهنگی در گرگان شرح داد: باید به سمتی حرکت کنیم تا همانند یک سری از الزامات بودجه ای، تکلیف موثری در بودجه هر دستگاه اجرایی به عنوان سهم ورزش و سلامتی خانواده بزرگ کارکنان دولت لحاظ شود. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این موضوع را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دولت محترم پیگیری خواهد کرد.

او اظهار داشت: ورزش در همه ارکان علی الخصوص ورزش کارکنان دستگاه های اجرایی می تواند شور و نشاط را در دستگاه های اجرایی موجب شود. ورزش کارکنان سرمایه ای است که با برنامه ریزی و تدارک آن و ایجاد تحرک و پویایی در سطح پرسنل می توان به سلامت روح و جسم همکاران کمک کرد.

معاون توسعه مدیریت گفت: این وزارتخانه در حوزه ورزش به دنبال این است تا بتواند برنامه های مسابقات ورزشی را در رشته های مختلف و همچنین در حوزه بانوان برای کارکنان در طول سال برگزار کند و امیدواریم در سال های آینده این مسابقات به جشنواره ای از ورزش های مختلف که پتانسیل و ظرفیت آن در وزارت میراث فرهنگی وجود دارد تبدیل شود.

او اضافه نمود: توجه به خواسته های نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر سازمان و ارگانی از مهم ترین وظایف وزارت است و امیدواریم در آینده نیز با برگزاری برنامه های ورزشی خصوصا برای بانوان موجبات ایجاد شور و نشاط و افزایش سلامت جسمانی کارکنان را فراهم آوریم.

خیاطیان با اشاره به اولین دوره از مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی به میزبانی گلستان گفت: در طول یک هفته برگزاری این مسابقات شاهد حضور 22 تیم استانی و برگزاری 46 دیدار بودیم.

او شرح داد: این مسابقات امسال برای اولین بار به عنوان مسابقات سراسری در این وزارت برگزار شد که امیدواریم آغاز خوبی برای برگزاری سایر فعالیت های ورزشی در این وزارتخانه باشد.

معاون توسعه مدیریت با اشاره به این که این مسابقات ورزشی بهانه ای برای نزدیکی دل ها و همدلی و وفاق بیشتر در وزارت است، شرح داد: همه استان هایی که در این مسابقات حضور داشتند پیروز هستند و یقینا وزارت به اهداف خود برای برگزاری این رویداد ورزشی دست یافته است.

او گفت: به صورت ویژه از کریمی مدیرکل استان گلستان و همکاران اداره کل برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات قدردانی می کنم.

اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی پنجشنبه 14 آذرماه با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، محمد خیاطیان معاون توسعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان، مدیران ستادی این وزارتخانه و جمعی دیگر از مقامات و مسئولین در گرگان برگزار شد.

منبع: میراث آریا

به "سهم ورزش کارکنان باید در بودجه هر دستگاه اجرایی لحاظ شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم ورزش کارکنان باید در بودجه هر دستگاه اجرایی لحاظ شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید