شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه آغاز به احداث بنا نکنند

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/همدان شهردار اسدآباد گفت: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم که قبل از صدور پروانه آغاز به احداث بنا و ساختمان نکنند.

شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه آغاز به احداث بنا نکنند

شاهین کلانتری بنگر در گفت وگو با وبلاگ بخار اظهار کرد: بعضی شهروندان بدون توجه به قوانین و مقررات قبل از صدور پروانه ساختمانی اقدام به احداث بنا و حتی اجرای سقف ها می نمایند که این امر موجب آن خواهد شد ساخت و ساز فوق بدون پروانه بوده و تخلف محسوب گردد.

وی با بیان اینکه این موارد از تخلفات به کمیسیون ماده 100 ارسال و منجر به صدور رای شده و دیگر صدور پروانه تخریب و نوسازی برای آن بنا مقدور نبوده و تا تصمیم کمیسیون عملیات ساخت بنا متوقف خواهد بود توضیح داد: در صورت تایید مهندسان صاحب صلاحیت و نیز رای جریمه و پرداخت آن به وسیله ذینفع امکان ادامه فعالیت به شرط امکان صدور پروانه توسعه میسر می گردد.

کلانتری بنگر گفت: در مدت تصدی بنده طی کمتر از چهار ماه، چهار پرونده در این رابطه به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده است.

شهردار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه عایدی بالای شهرداری موجب ارائه خدمات بیشتر به وسیله این سازمان در سطح شهر برای رفاه و آسایش شهروندان خواهد بود، اظهار کرد: پرداخت عوارض و مطالبات شهرداری به وسیله شهروندان در این رابطه از نقش موثری برخوردار بوده و این امر منوط به فرهنگ سازی صحیح در برای ارتقاء و تقویت مشارکت مردم با شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه در امر فرهنگ سازی شهرداری به تنهایی پیروز نخواهد بود، گفت: باید همه دستگاه های اداری و نهادها برای فرهنگ سازی به یاری شهرداری بیایند.

کلانتری بنگر بعلاوه از پیشرفت 40درصدی مجموعه بام گردشگری، تفریحی این شهر اطلاع داد و یادآور شد: پروژه بام اسدآباد در قالب طرح جاده سلامت و پروژه تفریحی و گردشگری بوده که توسعه صنعت گردشگری، افزایش مدت اقامت گردشگران، افزایش اشتغال و عایدی سرانه شهروندان، ایجاد فضاهای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت و رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری و راه های دسترسی به معابر اصلی شهر و کاهش ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این مجموعه چند منظوره است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه آغاز به احداث بنا نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه آغاز به احداث بنا نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید