فردا در این استانهای ایران برف و باران می بارد ، کاهش شدید دمای هوا در شرق کشور ، گرم ترین و سردترین شهرها کدامند؟

به گزارش وبلاگ بخار، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا پنج شنبه (29 دی)، بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و کاهش نسبی دما در بعضی استانها از فردا اطلاع داد.

فردا در این استانهای ایران برف و باران می بارد ، کاهش شدید دمای هوا در شرق کشور ، گرم ترین و سردترین شهرها کدامند؟

به گزارش وبلاگ بخار، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (28 دی) در جنوب خراسان رضوی، استان های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان، شرق استان های هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران و در ارتفاعات برف انتظار می رود و به تدریج این سامانه از جنوب شرق خارج می گردد.

او ادامه داد: پنج شنبه (29 دی) در جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی روز پنج شنبه تا یک شنبه (29 دی تا 2 بهمن) وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در نوار شرقی و مناطقی از مرکز و جنوب کشور به ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رخ می دهد. بعلاوه در نوار غربی کشور جوی آرام همراه با روند افزایش دما خواهیم داشت.

او اضافه نمود: در این مدت در سواحل گیلان، غرب استان های مازندران، اردبیل، جنوب بوشهر و فارس، غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: خلیج فارس تا پنجشنبه مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: تا روز پنج شنبه تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (29 دی ماه) صاف تا کمی همراه با غبار محلی و در برخی ساعات غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و روز آدینه (30 دی ماه) صاف تا کمی همراه با غبار محلی و در برخی ساعات غبارآلود با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (28 و 29 دی ماه) بندرعباس با دمای 22 و 23 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 14- و 17- سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فردا در این استانهای ایران برف و باران می بارد ، کاهش شدید دمای هوا در شرق کشور ، گرم ترین و سردترین شهرها کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا در این استانهای ایران برف و باران می بارد ، کاهش شدید دمای هوا در شرق کشور ، گرم ترین و سردترین شهرها کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید