فضای اختصاصی برای انجمن ها به توئیتر آمد

به گزارش وبلاگ بخار، شرکت توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی نموده که کاربران به یاری آن می توانند تایملاین را براساس سلیقه خودشان بچینند.

فضای اختصاصی برای انجمن ها به توئیتر آمد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از انگجت؛ پس از 15 سال، توئیتر ویژگی های اختصاصی برای گروه ها را به این پلتفرم وارد می نماید. این شرکت اکنون ویژگی فضای صمیمی تر برای مکالمات در انجمن ها را بر روی این پلتفرم فعال می نماید. در این قابلیت هر انجمن ها به موضوعات خاصی اختصاص داده شده و اعضا می توانند توئیت ها را در یک جدول زمانی اختصاصی در گروه ارسال نمایند. هر گروه مدیر خاص خود را دارد که قوانین را برای گروه معین می نماید و کاربران باید به وسیله یک عضو یا ناظر به گروه دعوت شوند.

این ویژگی به کاربران یاری می نماید که از شلوغی تایملاین عبور و گوشه ای از توئیتر را پیدا نمایند که شامل علایق آن ها است. این شرکت سعی نموده با این نگاه به این موضوع بپردازد که توئیت ها را براساس علایق کاربر به تایملاین بیاورد.

توئیتر اعلام کرد که بعضی از اولین انجمن ها روی موضوعات متداولی مانند مراقبت از پوست، طالع بینی، کفش های کتانی و سگ تمرکز خواهند کرد، اما با گذشت زمان انتظار می رود که گروه ها بحث های بیشتری را که روی این پلتفرم اتفاق می افتد منعکس نمایند. در حال حاضر، توئیتر این ویژگی را تنها با تعداد انگشت شماری از انجمن ها آغاز می نماید، اگرچه ناظران و اعضا می توانند هرکسی را برای پیوستن به این گروه ها دعوت نمایند. این شرکت گفت که میخواهد این ویژگی را در اختیار کاربران بیشتری به منظور ایجاد انجمن قرار دهد.

نکته قابل توجه این است که به نظر می رسد توئیتر در کوشش است از بعضی مسائلی که گروه های فیسبوک را درگیر نموده اجتناب کند. همه انجمن ها در دسترس عموم و قابل مشاهده برای هرکسی هستند و چیزی به نام جامعه خصوصی یا مخفی وجود ندارد، اما فقط اعضا می توانند مستقیماً در بحث شرکت نمایند. مانند Reddit و فیسبوک، توئیتر هم از مدیران و ناظران برای راهنمایی مکالمات روزمره و کنترل اعضا استفاده خواهد نمود.

اگرچه توئیتر این ویژگی را یک آزمایش می داند، اما به نظر می رسد درمورد پتانسیل آن کاملاً جدی است. انجمن ها در برنامه توئیتر، بین کاوش و اعلان ها، برگه مخصوص خود را دریافت می نمایند که نشان می دهد این شرکت برنامه دارد که اجتماعات در بلند مدت ویژگی شاخص این پلتفرم باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فضای اختصاصی برای انجمن ها به توئیتر آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای اختصاصی برای انجمن ها به توئیتر آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید