اختلال توییتر برای کاربران ios

به گزارش وبلاگ بخار، خبرگزاری خبرنگاران- مشکل اخیر توییتر، کاربران ios 15 را به طور تصادفی از برنامه خارج می نماید.

اختلال توییتر برای کاربران ios

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بخار به نقل از 9to5mac، یک ایراد در اپلیکیشن توییتر برای iOS طی چند روز گذشته ظاهر شده است. بر اساس تعدادی از شکایات کاربران، اپلیکیشن توییتر به طور غیرمنتظره ای افراد را از حساب کاربری خود خارج می نماید. ظاهراً این مشکل عمدتاً بر کاربران iOS 15 تأثیر می گذارد و توییتر تأیید نموده است که در حال آنالیز این اختلال است.

در یک به روزرسانی که امروز به اشتراک گذاشته شد، تیم پشتیبانی توییتر تأکید کرد که در حال آنالیز این موضوع است. توییتر در یک توییت گفت که ما در پی ایرادی هستیم که باعث خروج غیرمنتظره کاربران در iOS 15 شده است. پاسخ ها به توییت نشان می دهد که این ایراد بر تعداد نسبتاً زیادی از کاربران تأثیر می گذارد، که بسیاری از آن ها می گویند چند بار یا بیشتر وارد سیستم شده اند. جزئیات بیشتر در خصوص مقدار این ایراد نامشخص است.

ظاهراً این ایراد بر روی افرادی که iOS 15 دارند تأثیر می گذارد. کاربران می گویند که آن ها چندین بار در روز بدون شرح از حساب خود خارج می شوند. اگر چندین حساب توییتر دارید، این ایراد به طور تصادفی و مکرر شما را از همه آن ها خارج می نماید. آیا تحت تأثیر این مشکل توییتر برای iOS قرار گرفته اید؟

منبع: خبرگزاری آریا

به "اختلال توییتر برای کاربران ios" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختلال توییتر برای کاربران ios" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال توییتر برای کاربران ios"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید