خداحافظی بزرگ با اندروید، جدایی هواوی نزدیک است

به گزارش وبلاگ بخار، زومیت نوشت: هواوی در تاریخ 18 ژانویه (28 دی) میزبان مراسم نوی با موضوع زیست بوم HarmonyOS خواهد بود. گفته می گردد این مراسم برخلاف انتظار روی نسل نو سیستم عامل HarmonyOS موسوم به NEXT، متمرکز نیست؛ سیستم عاملی که ظاهرا به پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی سرانجام می دهد.

خداحافظی بزرگ با اندروید، جدایی هواوی نزدیک است

براساس اطلاعیه هواوی ظاهرا این شرکت میخواهد به جای انتشار نسخه تازه سیستم عامل، به سراغ استراتژی های تازهی برود و پیشرفت توسعه اپلیکیشن های بومی برای HarmonyOS را به نمایش بگذارد.

هدف هواوی ارتباط با شرکا و کشف فرصت های تجاری تازه است. شرکت نمایندگان و بینندگان مراسم می توانند با مدیران کلیدی تعامل داشته باشند، سؤال بپرسند و با آینده HarmonyOS آشنا شوند. رویداد هواوی در هشت شهر بزرگ چین برگزار خواهد شد.

  • رفتار غیرعادی تمساح آدم خوار خبرساز شد

تولیدنماینده گوشی هواوی و تبلت هواوی در حال همکاری با شرکت های فعال در بخش های مختلف مانند بازی، شبکه های اجتماعی و کسب وکار است. این مشارکت ها روی توسعه اپلیکیشن های بومی برای زیست بوم هواوی متمرکز هستند.

بسیاری از شرکت های بزرگ چینی درحال توسعه اپلیکیشن برای سیستم عامل HarmonyOS NEXT هستند. انتظار می رود که هواوی اولین نسخه بتا از سیستم عامل تازهش را در نیمه اول سال 2024 منتشر کند.

بعضی گزارشات پیش بینی می نمایند که HarmonyOS هواوی تا سال 2024 از iOS اپل به عنوان دومین سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند در چین پیشی بگیرد.

  • هرکول در استرالیا پیدا شد/ بزرگترین نمونه از سمی ترین عنکبوت دنیا

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خداحافظی بزرگ با اندروید، جدایی هواوی نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بزرگ با اندروید، جدایی هواوی نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید