لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می شوند

به گزارش وبلاگ بخار، با اینکه باشگاه پاری سن ژرمن از ابتدای کارش در استادیوم پارک دو پرنس تمرین می نموده و برای بهبود امکانات آن در چند وقت اخیر سرمایه گذاری هایی انجام داده، به نظر می رسد باید در جستجوی خانه جدیدی باشد. آن هیدالگو، شهردار پاریس، تایید نموده که پارک دو پرنس، متعلق به شهر پاریس است و برای فروش نیست و این موضوع رابطه آن ها با باشگاه را تیره نموده است.

لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می شوند

هیدالگو در گفت وگویی بیان نموده: ما موضع بسیار روشنی داریم. با قطعیت می گوییم که پارک دو پرنس فروشی نیست و فروخته نخواهد شد. این یک میراث استثنایی برای همه پاریسی هاست.

سخنگوی پاری سن ژرمن هم پاسخ داده: شنیدن این موضوع که شهردار پاریس در حال اتخاذ موضعی است که عملاً پاری سن ژرمن و طرفداران ما را از پارک دو پرنس دور می نماید، تعجب آور و ناامیدکننده است. این ساختمان که اکنون 50 سال از عمر آن می گذرد، احتیاج به بازسازی دارد.

مایه تاسف است که شهردار اکنون به طور ناگهانی و با قطعیت بحث های فروش را که ما برای مدت طولانی در پی آن بودیم، منع می نماید، و باشگاه اکنون متأسفانه مجبور است گزینه های جایگزین را برای انتخاب خانه بعدی اش پیش ببرد.

پاری سن ژرمن دهه گذشته را به عنوان تیم برتر فوتبال فرانسه در پارک دو پرنس سپری نموده است، با این حال آن ها امکانات لازم برای تامین بودجه پروژه ساخت استادیوم خود را دارند. آن ها آخرین بار در 11 ژانویه در خانه بازی کردند که به پیروزی 2-0 مقابل آنژه با گل لیونل مسی رسیدند.

تیم کریستوف گالتیه در حال حاضر نگرانی ای در خصوص استادیوم ندارد، زیرا بازی بعدی پاری سن ژرمن خارج از خانه با رن در 15 ژانویه خواهد بود.

منبع : همشهری

منبع: فرارو

به "لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید