مانتوی زرد خود را این گونه ست کنید

به گزارش وبلاگ بخار، رنگ زرد یکی از رنگ های اصلی محسوب می گردد که از انرژی و زیبایی ویژه ای برخوردار است. این رنگ شادی بخش می تواند با رنگ های دیگر ست گردد و زیبایی استایل شما را دوچندان کند.

مانتوی زرد خود را این گونه ست کنید

استفاده از مانتوهای زرد رنگ در پاییز می تواند جذابیت و انرژی خاصی به تیپ شما ببخشد اما قبل از آن باید بدانید که برای داشتن استایلی زیبا نمی توانید رنگ زرد را با هر رنگی ست کنید و باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ زرد باشد. در این مطلب از وبلاگ بخار به موضوع ست کردن مانتوی زرد می پردازیم.

ست کردن مانتوی زرد

چه زردی را انتخاب کنیم؟

زرد درخشان ترین رنگ در میان رنگ ها است. مفاهیمی چون روشنایی، شادی، نشاط و خوش بینی را در بر می گیرد. نگاه کردن به رنگ زرد روند تفکر را تسریع نموده و خلاقیت را در افراد بالا می برد. زرد طلایی نشانه کنجکاوی است. نسبت به رنگ قرمز سبک تر بوده و از غلظت کمتری برخوردار است؛ اما ممکن است درخشندگی بیش از حد آن موجب خستگی چشم گردد. استفاده از لباس هایی به رنگ زرد لیمویی باعث ایجاد حس توانایی و هدفمندی و خلق ایده های نو در افراد می گردد.

زرد خالص بیانگر شادمانی و روشنایی است و انرژی مثبت را در اطراف خود پخش می نماید اما در نظر داشته باشید که اگر همه لباس های خود را به رنگ زرد انتخاب کنید موجب ایجاد حس خستگی یا سردرد می گردد. استفاده بیش از حد از لباس های زرد نتیجه معکوس خواهد داشت.

مانتوهای زرد از جمله لباس هایی هستند که با پوشیدن آن ها احساس نشاط و شادی خواهید کرد اما خیلی از خانم ها از نزدیک شدن به رنگ زرد برای انتخاب لباس هراس دارند. آن ها فکر می نمایند رنگ زرد به علت روشن بودن آن باعث جلب توجه دیگران شده و به عبارتی حس انگشت نما بودن را القا می نماید؛ اما این تفکر اشتباه است. ما به شما توصیه می کنیم به خاطر نظر دیگران انرژی و نشاط رنگ زرد را از خودتان دور نکنید و با استفاده از انواع مانتو یا لباس های زرد با استایلی خاص و متفاوت در جمع دوستان تان ظاهر شوید. شما می توانید در موقعیت های مختلف مثل میهمانی هایی که دعوت می شوید رنگ زرد را جانشین رنگ های تیره همانند مشکی و قهوه ای کنید.

زرد برای پوست های روشن

افرادی که رنگ پوستشان خیلی روشن است بهتر است از مانتوهای زرد خردلی، زرد تیره و … استفاده نمایند و از پوشیدن رنگ زرد اصلی و زردهای نئونی و لیمویی خودداری نمایند.

زرد برای پوست های معمولی

اگر رنگ پوستتان معمولی یا مایل به زیتونی است به شما پیشنهاد می کنیم از مانتوهایی با رنگ های زرد لیمویی و تناژهای روشن زرد بهره ببرید. این کار سبب درخشندگی بیشتر رنگ پوستتان خواهد شد.

زرد برای پوست های تیره

خانم هایی با پوست تیره و سبزه در انتخاب رنگ زرد بسیار خوش شانس هستند و به راحتی می توانند از این رنگ در ست لباس های خود استفاده نمایند. این افراد هر طیفی از رنگ زرد را استفاده نمایند فوق العاده می شوند به ویژه استفاده از رنگ زرد طلایی در ترکیب با رنگ پوستشان زیبایی خاصی به استایل آن ها خواهد بخشید.

ست مانتو زرد و مشکی

ترکیب مانتو زرد کوتاه و شال مشکی ساده یک استایل دخترانه زیبا را بوجود آورده است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ست کردن لباس با رنگ پوست شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "مانتوی زرد خود را این گونه ست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانتوی زرد خود را این گونه ست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید