متجاوزان سعودی به شبکه های مخابراتی استان صعده یمن حمله کردند

به گزارش وبلاگ بخار، جنگنده های ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود به زیرساخت های ارتباطی یمن، به شبکه های مخابراتی استان صعده حمله کردند.

متجاوزان سعودی به شبکه های مخابراتی استان صعده یمن حمله کردند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بخار، جنگنده های ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود به زیرساخت های ارتباطی یمن، به شبکه های مخابراتی استان صعده حمله کردند.

هواپیما های متجاوز سعودی دیشب دو بار شبکه ارتباطی و مخابراتی منطقه العبدین در جنوب شهر صعده را هدف حملات خود قرار داد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن، شبکه مخابراتی منطقه العبدین طی 24 ساعت گذشته هشت بار مورد حمله جنگنده های متجاوز سعودی قرار گرفته است.

این درحالی است که جنگنده های ائتلاف سعودی بامداد دوشنبه هم سه بار شبکه های مخابراتی منطقه علاف در شهرستان سحار در استان صنعا در مرکز این کشور را هدف حمله قرار داده بودند.

حملات پیاپی زیر ساخت های مخابراتی در مرکز و شمال یمن طی 48 ساعت گذشته نشان می دهد که ائتلاف متجاوز سعودی در این مرحله تخریب زیرساخت های مخابراتی یمن را در دستور کار خود قرار داده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با یاری و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- شروع کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهاد های وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بار ها هشدار داده اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی سابقه است، روبه رو هستند.

با وجود گذشت هفت سال از شروع این تجاوزگری همه جانبه، نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن دفاع از ملت یمن توانسته اند ضربات سنگینی به ائتلاف متجاوز و وابستگان آن ها وارد نمایند و اهداف متجاوزان سعودی را در عمق خاک عربستان هدف حملات خود قرار دهند و با وجود محاصره همه جانبه، توان تسلیحاتی بویژه موشکی و پهپادی خود را با تکیه بر توان داخلی توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "متجاوزان سعودی به شبکه های مخابراتی استان صعده یمن حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متجاوزان سعودی به شبکه های مخابراتی استان صعده یمن حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید