مقایسه آمار پنالتی های اعلام شده به سود و ضرر بارسلونا و رئال مادرید

به گزارش وبلاگ بخار، آمار فصل جاری لالیگا نشان می دهد که صدرنشین جدول رده بندی بیش از سایر رقبا فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را به دست آورده و تیم دوم جدول هم کمترین مقدار ارتکاب خطای پنالتی را داشته است.

مقایسه آمار پنالتی های اعلام شده به سود و ضرر بارسلونا و رئال مادرید

به گزارش وبلاگ بخار، نشریه مارکا با انتشار آمار مربوط به پنالتی های اعلام شده از سوی داوران لالیگا در فصل جاری، تیم فوتبال رئال مادرید را به عنوان تیمی که بیش از 19 تیم دیگر این تورنمنت از داوران پنالتی گرفته است، معرفی کرد.

با احتساب سه پنالتی که داور بازی رئال مادرید - سلتاویگو در بازی شنبه شب این دو تیم در هفته سی ام لالیگا به سود میهمان مادریدی گفت، صدرنشین جدول رده بندی لالیگا تا الان 10 بار فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشته که هشت بار آن منجر به گل شده است. در همین حال داوران سه بار هم به ضرر رئال مادرید اعلام خطای پنالتی نموده اند.

در همین حال بارسلونا با گرفتن هفت پنالتی از داوران به طور مشترک با والنسیا و سوسیه داد، در رده سوم تیم هایی هستند که در فصل جاری لالیگا فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشته اند. نکته جالب در خصوص بارسلونا اما این است که داوران لالیگا در فصل جاری هرگز در یک بازی برای تیم مقابل کاتالان ها پنالتی اعلام نکردند. بارسلونا از هفت پنالتی که در این فصل لالیگا به دست آورده شش تا را به گل تبدیل نموده است.

آمار پنالتی های اعلام شده به سود و به ضرر تیم های لالیگا در فصل جاری به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مقایسه آمار پنالتی های اعلام شده به سود و ضرر بارسلونا و رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه آمار پنالتی های اعلام شده به سود و ضرر بارسلونا و رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید