نجات مرد میان سال از عمق 100 متری چاه در حومه مشهد

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از تلاش موفقیت آمیز آتش نشانان 3 ایستگاه برای نجات مرد گرفتار در عمق یک چاه 100 متری آب در جاده سیمان واقع در حومه مشهد خبر داد.

نجات مرد میان سال از عمق 100 متری چاه در حومه مشهد

آتش پاد محمدجواد سبحانی با اعلام این خبر اظهار کرد: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن مردی میان سال در عمق یک چاه در جاده سیمان، ستادفرماندهی بلافاصله گروه های نجات و امداد و پشتیبانی ایستگاه های 2، 8 و 37 را به محل حادثه در خیابان طالقانی در جاده سیمان اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد اضافه نمود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد مردی میان سال به دلیل نامعلومی در داخل یک چاه آب که بیش از 100 متر عمق داشت، گرفتار شده که گروه های نجات بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه و با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی پیروز به دسترسی، نجات و انتقال این فرد از عمق 100 متری به سطح زمین شدند.

سبحانی گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان این فرد در کمترین زمان نجات یافت و برای طی مراحل درمان توسط تکنسین های اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجات مرد میان سال از عمق 100 متری چاه در حومه مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات مرد میان سال از عمق 100 متری چاه در حومه مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید