نوروزی: سال جاری از لحاظ ورزش، پیشرفت خوبی داشتم، بزرگترین هدفم کسب سهمیه المپیک است

به گزارش وبلاگ بخار، ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: سال 98 از لحاظ ورزشی برایم خوب بود و امیدوارم در سال جدید سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنم.

نوروزی: سال جاری از لحاظ ورزش، پیشرفت خوبی داشتم، بزرگترین هدفم کسب سهمیه المپیک است

به گزارش، زینب نوروزی در سال 1378 در زنجان به جهان آمد و از سال 1394 وارد تیم ملی قایقرانی شد. او پیش از قایقرانی دونده بود و با توجه به علاقه خاصی که به این رشته و مهسا جاور قهرمان قایقرانی و درخشش او در رقابت های المپیک 2016 ریو داشت وارد این رشته ورزشی شد. او اکنون زیر نظر سولماز عباسی سرمربی تیم ملی روئینگ برای مسابقات کسب سهمیه المپیک تمرین می نماید. گفت و گوی نوروزی وبلاگ بخار با زینب نوروزی را در ادامه می خوانید.

دوست دارم در کنار خانواده ام باشم چهار سال می گردد که سال تحویل را در اردو بوده ام. سال جاری نیز در اردو هستم و کنار خانواده ام نیستم. در آن لحظه اول برای دریافت سهمیه المپیک دعا می کنم و همچنین برای سلامتی خانواده ام و آرزوی پیروزیت برای همه ورزشکاران کشورم که در مسابقات شرکت می نمایند.

دوست دارم سال جاری به شیراز سفر کنم، چون شیراز را خیلی دوست دارم.

خرید های سفره هفت سین برایم خیلی جذاب است و خوشمزه ترین غذا برای من قرمه سبزی است.

بهترین سین هفت سین از نظر من سماغ است، قشنگترین رسم نوروز دورهمی ها، عید دیدنی ها و صمیمیت هایی که بین خانواده ها است زیباست، خوشمزه ترین تنقلات آجیل هست و پسته و فندق را دوست دارم.

از موش که می ترسم، ولی ان شالله به خوبی بگذرد.

در سال 98 به خودم نمره 15 می دهم، چون بعضی از کارهایم را در سال 98 نتوانستم به انجام برسانم البته در بعضی کارهایم نیز پیروز شدم که به خودم در این مورد نمره 20 می دهم. بهترین اتفاق سال 98 برایم کسب دو مدال برنز آسیایی بزرگسالان که در کره برگزار گشت، بود. غم انگیزترین اتفاق سال 98 برایم این بود که دو بار در تمرین ها آسیب دیدم.

کسب سهمیه المپیک.

بالاخره مرگ اتفاقی است که هر لحظه امکانش است دوست دارم از کسانی که در حقشان بدی کردم و ازمن ناراحت هستند حلالیت بطلبم وهمواره دوست دارم همه را از خودم راضی نگه دارم مخصوصا خانواده ام. از پدر و مادرم بیشتر حلالیت می طلبم.

سیزده بدر را در اردوتیم ملی هستم مانند سال های گذشته مربی تیم برای ما کباب و تدارکات می چیند و در استادیوم کنار دوستان سیزدهمان را به در می کنیم چهار سال است که سیزده بدر را این گونه گذرانده ام.

سال جاری از بُعد ورزشی خیلی سال خوبی بود خداراشکر خیلی پیشرفت داشتم.

چون اردو های تیم ملی قایقرانی خیلی بلند مدت است و 12 ماه سال را در اردو هستم هر روز را مطالعه می کنم و این کار هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فکری یاری زیادی به من می نماید. بیشتر کتاب های انگیزشی و رمان می خوانم.

سریال پایتخت.

امیدوارم که همه هموطنانم سال خوبی را پیش رو داشته باشند.

ما زنجانی ها مهمان نواز های خیلی خوبی هستیم نه فقط ایام نوروز بلکه همواره مهمان نواز هستیم.

امیدوارم عملی بگردد، ما ایرانی هستیم و بهتر است از کالای ایرانی استفاده کنیم. کالای ایرانی هم کیفیت خوبی دارد و فراوریات کشور خودمان است با حمایت از فراوری داخل به چرخه اقتصاد یاری می کنیم من هم تا جایی که امکان داشته باشد از پوشاک ایرانی استفاده می کنم.

بهتر است که با توجه به ویروسی که در کشورمان شیوع پیدا نموده تا جایی که امکانش است رفت و آمد زیاد نکنیم و اگر به مهمانی رفتیم مراعات کنیم واز روبوسی کردن و دست دادن و خوردن آجیل پرهیز کنیم.

من فصل بهار را خیلی دوست دارم و از گرما بیشتر از سرما خوشم می آید.

عید نوروز صمیمیت دوستان و رفت و آمدی که در خانواده ها است را تعریف می کنم.

نمی توانم با کسی قهر باشم اگر هم قهر کنم سریع سعی می کنم آشتی کنم دوست ندارم کسی را از خودم ناراحت کنم و با کسی قهر نیستم.

به والیبال علاقه دارم. در خصوص رشته فوتبال از نظر من بیشتر سرمایه ها برای فوتبال است انتظار دارم مسئولان به رشته های پرمدالی مثل قایقرانی نگاه ویژه داشته باشند. ما دوازده ماه سال را در اردو هستیم و بسیار کوشش می کنیم تا برای کشورمان افتخار آفرین باشیم انتظار دارم مسئولان با توجه به کسب نتایج به رشته های ورزشی توجه و بودجه اختصاص دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نوروزی: سال جاری از لحاظ ورزش، پیشرفت خوبی داشتم، بزرگترین هدفم کسب سهمیه المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: سال جاری از لحاظ ورزش، پیشرفت خوبی داشتم، بزرگترین هدفم کسب سهمیه المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید