همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی

به گزارش وبلاگ بخار، شرکت گرافیت وان میخواهد زنجیره تأمین گرافیت در آمریکا را ایجاد کند که در این مسیر از یاری شرکت گرافیت کریک نیز استفاده خواهد نمود.

همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی

آنتونی هاستون، بنیانگذار و مدیرعامل گرافیت وان گفت: ما از همکاری با تیم وربک متریالز بسیار خوشحالیم، شرکتی که به عنوان پیشرو در حوزه مواد پیشرفته گرافیتی و گرافن شناخته می گردد. در حالی که بیشتر تولیدات شرکت گرافیت وان به بازارهای باتری و سیستم های ذخیره سازی انرژی وسیله نقلیه الکتریکی وارد می گردد، ما می دانیم که تطبیق پذیری گرافیت و گرافن فرصت هایی را برای توسعه بازارهای کاملاً نو در بخش های تجاری و دفاعی فراهم می نماید. این برنامه های تحول آمیز همان چیزی است که ما قصد داریم با وربک متریالز روی آن کار کنیم.

جان لتو مدیرعامل شرکت وربک متریالز گفت: وربک متریالز از همکاری با تیم گرافیت وان برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد حوزه دفاعی و تجاری، هیجان زده است، این کار با استفاده از مواد گرافیتی پیشرفته و گرافنی گرافیت وان انجام می گردد. نیازهای نوظهور قابل توجهی وجود دارد که می توان از گرافیت با درجه بالا و تیمی از مهندسان و دانشمندان با تجربه عمیق در فرمولاسیون های صنعتی و فنی که از خصوصیات مکانیکی و الکتریکی منحصر به فرد گرافیت و گرافن با کیفیت بالا استفاده می نمایند، برای برطرف این نیازها استفاده کرد. همکاری تیمی با گرافیت وان منجر به ارائه برترین توانایی و عملکرد برای مشتریان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید