وقتی یوپی اس ها، گیمرها را از گیم اور شدن نجات می دهند

به گزارش وبلاگ بخار، فرض کنید در مراحل پایانی انجام یک بازی PVP دارای رنک هستید امتیاز خوبی کسب نموده اید و همه چیز به نفع شما پیش می رود اما ناگهان برق قطع می گردد و همه چیز در یک چشم بر هم زدن نابود می گردد. فقط یک گیمر می تواند کابوس بودن این اتفاق را حس کند. تصور از دست دادن تمامی غنایم رتبه ها نبردها و پیشرفت هایی که در بازی دریافت نموده بودید به طرز عجیبی ناامید کننده و غیرقابل باور است. برای سیستم تشخیص این موضوع که خودتان از بازی لفت داده اید یا برق قطع شده است وجود ندارد بنابراین قطع برق به منزله باخت شما یا از دست دادن تمام چیزهای غیرقابل ذخیره ای است که در بازی کسب نموده بودید.

وقتی یوپی اس ها، گیمرها را از گیم اور شدن نجات می دهند

بنابراین اگر به عنوان یک گیمر حرفه ای فعالیت دارید برای جلوگیری از اتفاقات این چنینی و برای محافظت از کنسول یا پی سی های گران قیمت گیم داشتن یک یوپی اس برای بکاپ برق و حفاظت از دستگاه تان لازم است. یو پی اس تراست فاران یک یو پی اس مخصوص بازی است و به عنوان منبع تغذیه اضطراری ضمن محافظت دستگاه از آثار مخرب نوسانات برق با بکاپ برقی که در اختیار کاربر قرار می دهد فرصت save و ادامه بازی را برای او فراهم می نماید.

این یو پی اس در نمایشگاه الکامپ با توان های و VA ارائه می شود.

یو پی اس تراست داری تکنولوژی لاین اینتراکتیو مدار ثبیت کننده ولتاژ (AVR) تشخیص اتوماتیک فرکانس (- HZ) و نمایشگر LCD و آلارم صوتی است و در صورت نبود برق شهر باتری آن روشن می شود. مدت زمان پشتیبانی در حدود دقیقه تا نیم ساعت است که برای save یا به انتها رساندن بازی زمان مناسبی محسوب می شود.

خبر خوب اینکه صنایع الکترونیک فاران در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ که الی تیر برگزار می شود درصد تخفیف برای خرید یوپی اس تراست ارائه می نماید.

منتظر ملاقات شما در سالن غرفه نمایشگاه الکامپ هستیم.

محصولات فاران در نمایشگاه الکامپ: ups - استابلایزر - باتری.

منبع: مجله شنبه

به "وقتی یوپی اس ها، گیمرها را از گیم اور شدن نجات می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی یوپی اس ها، گیمرها را از گیم اور شدن نجات می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید