خودروهای عجیب پلیس در دبی، از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی، عکس

به گزارش وبلاگ بخار، پلیس دبی درروز افتتاحیه نمایشگاه هوایی مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته خود، از جمله ماشین های لوکسی چون مرسدس بنز، لامبورگینی و فراری را به نمایش گذاشت.

خودروهای عجیب پلیس در دبی، از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی، عکس

تینا مزدکی - پلیس دبی در روز افتتاحیه نمایشگاه هوایی دبی 2023 در یک نمایش خیره نماینده از توانایی های تکنولوژیکی در مرکز صحنه نهاده شد و مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته را به نمایش گذاشت. حساب رسمی X پلیس دبی به دروازه مجازی برای علاقه مندان و عموم مردم تبدیل شد و نگاهی انحصاری به ویترین فناوری پیشرفته داشت.

از آئودی RS e-tron GT شیک گرفته تا یک هلیکوپتر پیشرفته و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته، در این نمایش به میدان آمدند. البته که مثل همواره ستاره این نمایش ماشین های لوکس پلیس دبی بودند.

ماشین های چشمگیر نیروی پلیس دبی

وقتی صحبت از خودروهای گشتی به میان می آید، تنها تعداد انگشت شماری از نیروهای پلیس در سطح دنیا احتمالاً می توانند با ناوگان چشمگیر اداره شده به وسیله پلیس دبی رقابت نمایند. پلیس دبی ناوگان فوق العاده ای از خودروهای گشتی دارد و بوگاتی ویرون افسانه ای رهبری این خط بسیار چشمگیر را بر عهده دارد. بوگاتی ویرون به خاطر حداکثر سرعت بی نظیر بیش از 400 کیلومتر در ساعت شناخته می گردد.

لامبورگینی آونتادور، یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا که تصویر مدرن و مجلل دبی را به وسیله طراحی شیک خود منعکس می نماید، به مجموعه مجذوب کننده اضافه شده است. فراری FF نیز به عنوان یک تور بزرگ که به طور یکپارچه ظرافت، عملکرد و تطبیق پذیری را در هم می آمیزد به ناوگان می پیوندد. FF با ظرفیت چهار نفره خود به افسران پلیس دبی اجازه می دهد چندین نفر را به راحتی جابجا نمایند. این خودرو به موتور قدرتمند V12 و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است.

پلیس دبی اخیراً ناوگان خود را با 100 دستگاه آئودی RS e-tron GT تقویت نموده است، که مجموعه این نیرو از وسایل نقلیه تمام الکتریکی و فناوری پیشرفته ارائه شده به وسیله Al Nabooda Automobiles را به نمایش می گذارد. استون مارتین One-77 یکی از کمیاب ترین ابرخودروهای دنیا است که تنها 77 دستگاه از آن فراوری شده است و حضور آن در ناوگان پلیس از عجایب روزگار است.

  • ببینید | سوتی عجیب ایران خودرو در رونمایی از خودرو برقی ری را

  • نسل تازه محبوب ترین تویوتای بازار ایران/ پرفروش ترین سدان آمریکا/ عکس

مرسدس AMG GT، یک خودروی اسپرت شیک با قابلیت های عملکرد بالا، یک خودروی همه کاره برای ناوگان پلیس دبی است. مرسدس AMG GT قادر به انجام وظایف شهری و بزرگراهی است. بعلاوه پلیس دبی دارای شورلت کامارو SS است، یک خودروی عضلانی آمریکایی که به علت طراحی جسورانه و عملکرد تهاجمی اش شناخته شده است. موتور قدرتمند شورولت کامارو SS و ظاهر چشم نواز آن برای هواداران خودرو و شهروندان عادی مجذوب کننده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ بخار مراجعه کنید.

منبع: eurasiantimes

58323

منبع: خبرآنلاین

به "خودروهای عجیب پلیس در دبی، از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای عجیب پلیس در دبی، از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید