پیش بینی اپل؛ آیفون 14 پرو مکس پرفروش ترین مدل این خانواده خواهد بود

به گزارش وبلاگ بخار، به گفته راس یانگ که یکی از مشهورترین تحلیلگران حوزه تکنولوژی محسوب می شود، احتمالا آیفون 14 پرو مکس با استقبال بیشتری نسبت به دیگر مدل های این خانواده روبرو خواهد شد.

پیش بینی اپل؛ آیفون 14 پرو مکس پرفروش ترین مدل این خانواده خواهد بود

این تحلیلگر نوشته که در سه ماهه بین ژوئن تا سپتامبر، آیفون 14 پرو مکس حدود 28 درصد از سفارش های مربوط به نمایشگر را از آن خود کرده و در رتبه اول واقع شده است. آیفون 14 و 14 پرو هم هر دو 26 درصد از سفارش نمایشگرها را تشکیل داده اند و در نهایت آیفون 14 مکس با داشتن 19 درصد سهم، احتمالا کم طرفدارترین گوشی در بین سری آیفون 14 خواهد بود.

مطابق معمول، طرفداران پروپاقرص گوشی های اپل در پی خرید مدل های پرو هستند و طبیعتا برای این دسته از افراد، آیفون 14 پرو مکس جذابیت بیشتری دارد. همانطور که احتمالا می دانید، امسال مدل های پرو با دوربین بهتر، عمر باتری بیشتر، چیپست قوی تر و طراحی نسبتا متفاوت راهی بازار می شوند. اگرچه برخی شایعات از افزایش 100 دلاری قیمت این دو مدل نسبت به نسل قبلی خبر داده اند، اما این افزایش قیمت هم احتمالا منجر به کاهش فروش مدل های پرو نخواهد شد.

در این میان فروش مدل مینی در دو سال پیاپی پایین تر از انتظارات اپل بوده و در نتیجه این شرکت تصمیم گرفته مدل مینی را به طور کامل کنار بگذارد و در عوض مدل مکس را جایگزین کند. اما همانطور که در گزارش راس یانگ آمده، اپل چندان نسبت به موفقیت گسترده آیفون 14 مکس امیدوار نیست و به همین علت شمار کمتری از این گوشی را تولید می کند.

گفتنی است مدل های استاندارد آیفون 14 عملا تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند و حتی دیگر خبری از چیپست نو هم نیست. بنابراین کاربران انگیزه زیادی برای خرید این دو مدل نخواهند داشت. در هر صورت در حال حاضر آیفون 14 پرو مکس در مرکز توجه اپل قرار گرفته و بعد از معرفی این گوشی ها باید ببینیم آیا این گوشی بیشترین طرفدار را پیدا می کند یا نه.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "پیش بینی اپل؛ آیفون 14 پرو مکس پرفروش ترین مدل این خانواده خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اپل؛ آیفون 14 پرو مکس پرفروش ترین مدل این خانواده خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید