کاهش 30 درصدی شکایت از شرکت گاز گیلانبا افزایش سطح خدمات غیرحضوری

به گزارش وبلاگ بخار، اولین جلسه رسیدگی به شکایات در شرکت گاز استان گیلان به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت و با حضور همه اعضاء و همچنین رؤسای ادارات گاز شهرستان ها به وسیله ارتباط ویدئویی برگزار گردید.

کاهش 30 درصدی شکایت از شرکت گاز گیلانبا افزایش سطح خدمات غیرحضوری

به گزارش وبلاگ بخار گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز گفت: امروزه با گسترش محبوبیت تلفن های هوشمند در میان مردم، می توان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی درخصوص استفاده از اپلیکیشن تا حد بسیار زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی کرد.

وی با اشاره به اینکه کلیه خدمات ممکن به وسیله اپلیکیشن در اختیار مردم و مشترکین محترم قرار گرفته است، گفت: درخواست ها و شکایات مردم و مشترکین موجب نمایان شدن نقاط قوت و ضعف شرکت می گردد و این مهم، زمینه برطرف مسائل و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می نماید.

حسین اکبر با اشاره با شیوع موج جدید در کرونا در استان اعلام کرد: با اقدامات بعمل آمده هم اکنون کلیه خدمات گاز به صورت مجازی به وسیله سایت و نرم افزار موبایلی در دسترس مشترکین محترم می باشد، لذا از مردم عزیز تقاضا می گردد تا اطلاع ثانوی از مراجعه غیرضروری به ادارات گاز خودداری فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: بحمدالله با افزایش سطح کیفی خدمات غیرحضوری گاز، شکایات واصله در سال 99 نسبت به سال قبل از آن حدود 30 درصد کاهش داشته است.

همچنین در این جلسه آمار پیغام های دریافتی در سال 99 به سمع و نظر اعضاء رسانده شد که بر اساس آن در سال گذشته یک هزار و 272 مورد پیغام به شرکت گاز استان گیلان ارسال شده که از این تعداد 37 درصد مربوط به شکایات، 58 درصد درخواست و مابقی مربوط به اطلاع رسانی و پیشنهاد بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "کاهش 30 درصدی شکایت از شرکت گاز گیلانبا افزایش سطح خدمات غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 30 درصدی شکایت از شرکت گاز گیلانبا افزایش سطح خدمات غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید