کنگره جهانی موبایل از امروز آغاز به کار کرد

به گزارش وبلاگ بخار، کنگره جهانی موبایل از امروز در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود و بیش از 30 هزار نفر از 143 کشور جهان از آن بازدید می کنند.

کنگره جهانی موبایل از امروز آغاز به کار کرد

امروز کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اسپانیا بطور حضوری برگزاری می شود. در این میان شرکت های کوچک و عظیم صنعت ارتباطات موبایل در نمایشگاه حاضر شده اند. البته شرکت کنندگان باید تست منفی کووید 19 را ارائه کنند، از ماسک طبی FFP2 استفاده کنند و یک نشان دیجیتالی برای ردیابی تماس نیز همراه داشته باشند.

بیش از 30 هزار بازدیدکننده از 143 کشور جهان در این رویداد 3 روزه شرکت می کنند. آنها برای ورود به نمایشگاه باید از یک منطقه عظیم تست کرونا مجهز به 80 اتاقک عبور کنند.

هرچند میزان حاضران در نمایشگاه امسال بسیار کمتر از بازدیدکنندگان سال های گذشته (بیش از 100 هزار نفر) است، اما همین تعداد نیز مشوقی برای برگزارکنندگان آن به حساب می آید. سازمان برگزار کننده این رویداد یا GSMA مجبور شد کنگره جهانی موبایل در 2020 میلادی را به دلیل شیوع فراگیر کووید 19 تعطیل کند و حتی بیم آن داشت که برای مراسم امسال نیز عده کمی حضور یابند.

متز گرنیرد مدیر عامل GSMA در این باره می گوید: عظیمترین نگرانی ام آن بود که شرکت کنندگان در نمایشگاه اعلام کنند ما شرکت نمی کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.

این درحالی است که GSMA به دلیل لغو مراسم در 2020 میلادی با خسارت سنگینی روبرو شد و 40 درصد کارمندانش را اخراج کرد.

شرکت های عظیمی مانند تلفونیکا، اورنج، لنوو و ودافون در کنگره جهانی موبایل امسال شرکت کرده اند. اما از سوی دیگر شرکت هایی مانند اریکسون، نوکیا و سامسونگ در آن حضور ندارند.

دست اندرکاران صنعت موبایل امیدوارند این رویداد که اکنون بخشی از آن فیزیکی، بخشی مجازی است، طرحی برای گردهمایی های تجاری در آینده فراهم کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "کنگره جهانی موبایل از امروز آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره جهانی موبایل از امروز آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید