یک طلا و یک برنز تکواندوی ایران در روز دوم جام ریاست فدراسیون جهانی

به گزارش وبلاگ بخار، مهدی جلالی با پیروزی 8 بر 4 برابر نماینده چین تایپه صاحب گردن آویز طلای جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا شد و مهدی اسحاقی به مدال برنز رسید.

یک طلا و یک برنز تکواندوی ایران در روز دوم جام ریاست فدراسیون جهانی

گزارش وبلاگ بخار، نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد ماه در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شده و پس از دو روز به پایان می رسد.

امروز(یک شنبه) و در روز پایانی رقابت ها و در وزن 74- کیلو گرم مردان مهدی جلالی پس از پیروزی 26 بر 18 در نخستین دیدارش برابر عبدوسمات لس از قزاقستان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

جلالی در مرحله یک چهارم نهایی کایرات ساریم ساکوف از قزاقستان را که در کارنامه اش مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2017 و برنز بازی های آسیایی 2014 را در اختیار داشت پنج بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران برای صعود به فینال پاول ایفرمو دیگر نماینده قزاق را 6 بر یک مغلوب کرد.

جلالی در فینال نیز چنگ هائو چانگ از چین تایپه را هم 8 بر 4 شکست داد و مدال طلای رقابت ها را از آن خود کرد.

همچنین در وزن 54- کیلو گرم مردان مهدی اسحاقی نماینده وزن 54- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ازبکستان رفت و 35 بر 13 به رجحان دست یافت.

اسحاقی در یک چهارم نهایی نیز پوریم پورینساراپبین از تایلند را 17 بر 10 شکست داد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت.

نماینده 54- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف ابراهیم صفری دیگر نماینده ایران رفت و با قبول شکست 11 بر 10 به مدال برنز دست یافت.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا(G2)، به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک طلا و یک برنز تکواندوی ایران در روز دوم جام ریاست فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک طلا و یک برنز تکواندوی ایران در روز دوم جام ریاست فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید