آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام

به گزارش وبلاگ بخار، وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی این وزارتخانه برای بهره برداری از پروژه های نیمه تمام بخش کشاورزی تا خاتمه سال 1401 اطلاع داد.

آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام

به گزارش وبلاگ بخار، سیدجواد ساداتی نژاد عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول و بازدید از پروژه های شهرستان هلیلان اظهار کرد: این وزارتخانه جهاد برنامه دارد تا پایان سال 1401 پروژه های مهم و نیمه تمام استان ایلام که ظرفیت های زیادی برای کشاورزی دارد را با تزریق اعتبار مورد احتیاج به بهره برداری برساند.

وی گفت: وزارت جهاد آمادگی دارد با نگاه جهادی تا پایان امسال و سال آینده 9 ایستگاه پمپاژ را به پایان برساند.

وزیر جهاد با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی در استان ایلام، اضافه نمود: ایلام قطب مهم دامپروری و کشاورزی است ولی در صنایع تبدیلی شاخصه های لازم را نتوانسته کسب کند.

ساداتی نژاد ادامه داد: توسعه باغات در ایلام باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و برنامه داریم که در چرداول یک کار ضروری در حوزه باغات صورت بگیرد.

وزیر جهاد در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند در شهرستان هلیلان اظهار کرد: این پمپاژ در 2 فاز طراحی شده که فاز نخست آن حدود 70 میلیارد تومان برای آن هزینه خواهد شد.

ساداتی نژاد اضافه نمود: با تخصیص 70 میلیارد برای این پروژه امیدواریم با نظارت دقیق فاز نخست آن و تا پایان سال 1401 فاز دوم آن هم به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید