ادعاهای تازه در خصوص همسر تازه شهاب حسینی

به گزارش وبلاگ بخار، یک تصویر ادعایی که زنی غیر بازیگر را به عنوان همسر نو شهاب حسینی معرفی می نماید، اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به عنوان ازدواج تازه او، میان کاربران فضای مجازی دست به دست می گردد.

ادعاهای تازه در خصوص همسر تازه شهاب حسینی

وبلاگ بخار | حدود یک سال است که بعضی کاربران فضای مجازی، سایت ها و رسانه های داخلی، ادعای طلاق پریچهر قنبری از شهاب حسینی و ازدواج مجدد او را مطرح می نمایند. اما هیچ گاه این خبر از سوی شهاب حسینی به شکلی رسمی تایید نشده است.

به گزارش وبلاگ بخار ، درچنین شرایطی به تازگی بعضی رسانه های داخلی با استناد به بعضی نشانه ها مدعی شده اند که ازدواج شهاب حسینی جدی تر از هر زمانی به نظر می رسد. آن ها اولین نشانه را حذف تمام تصاویر مشترک پریچهر قنبری و شهاب حسینی از صفحه اینستاگرامی اش اعلام می نمایند.

آنالیز ما نیز نشان می دهد که پریچهر قنبری در پست هایی که در طول چند هفته گذشته منتشر نموده است، مدام از کلیدواژه هایی همانند تنهایی، عشق، وفاداری، غریبی، دوست داشتن ابدی استفاده نموده است. در عین اینکه اثریث هم از شهاب حسینی دیده نمی گردد. با این وجود پریچهر قنبری هنوز ادعای طلاق اش از شهاب حسینی را تایید یا تکذیب ننموده است.

همسر نو شهاب حسینی، ادعای پرتکرار ماه های اخیر

در طول ماه های اخیر تصاویر از سوی بعضی سایت ها و رسانه های داخلی منتشر می شد که نشان می داد شهاب حسینی در کنار یک بازیگر زن هالیوودی یا غیر هالیوودی عکسی به یادگار گرفته است. آن ها بی علت و با استناد به همین تصاویر ادعا می کردند که این تصویر همسر دوم شهاب حسینی است. اما هیچ یک صحت نداشت.

در نهایت شهاب حسینی چهار روز قبل، در مراسم اکران خصوصی فیلم شین به عنوان تهیه نماینده و بازیگر حضور یافت. اما او تنها نبود و یک زن غیر بازیگر همراهی اش می کرد. زنی جوانی که حلقه ای در انگشت ازدواج خود داشت و باعث شد تا بار دیگر، بخشی از سایت ها و رسانه های داخلی جدی تر او را به عنوان همسر نو شهاب حسینی معرفی نمایند.

هر چند باز هم شهاب حسینی به این ادعا ها هیچ واکنشی نشان نداد. اما این تصویر بیشتر از هر زمان دیگری اکنون میان کاربران فضای مجازی دست به دست می گردد.

منبع: فرادید

به "ادعاهای تازه در خصوص همسر تازه شهاب حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای تازه در خصوص همسر تازه شهاب حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید