اگر اهل یوگا هستید، سفر به این مکان های دیدنی را تجربه کنید

به گزارش وبلاگ بخار، اگر از علاقه مندان به یوگا هستید و دوست دارید در کنار سفر خود از طبیعت و جاذبه های دیدنی لذت ببرید و به فعالیت مورد علاقه خود هم بپردازید، پنج مقصد مناسب را برای سفر شما معرفی می کنیم:

اگر اهل یوگا هستید، سفر به این مکان های دیدنی را تجربه کنید

نپال

نپال کشوری منحصر به فرد در زمینه یوگا و محبوب ترین نقطه برای یوگا دوستان به تعداد می رود. این کشور علاوه بر جذابیت ها و طبیعتی که دارد، مجموعه ای باورنکردنی از موسسات خاص یوگا را در خود جای داده است.

هند

کشور هند، به خصوص شهر ریشیکش آن، مهد یوگای جهان نامیده شده است. در سفر به این کشور علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی و فرهنگ مردمان آن می توانید از یوگا لذت ببرید. همچنین می توانید در کلاس ها و کارگاه های یوگا شرکت کنید که علاوه بر اینکه تجربه ای فراموش نشدنی است، بسیار هم کم هزینه است.هند

استرالیا

استرالیا علاوه بر جذابیت های خود، میزبان همه زیبایی هایی به تعداد می رود که آن را به مکانی مناسب برای یوگا تبدیل می کند. سواحل زیبا و تفریحات آبی، جنگل و افراد شاد و آرام از جذابیت های دیگر این کشور است.

کاستاریکا

کاستاریکا نه تنها سواحل خیره کننده و منظره اقیانوس را در خود جای داده؛ بلکه از جنگل های وسیعی برخوردار است که باعث ایجاد محیطی خارق العاده برای تمرین یوگا شده است.

تایلند

اگرچه تایلند به سواحل زیبا، غواصی، جشن ها و مسابقاتش معروف است؛ اما مقصد مسافرتی محبوب برای یوگادوستان هم به تعداد می رود. مکان های بسیار خوبی برای شرکت در کلاس های یوگا در این کشور وجود دارد.

باشگاه وبلاگ بخار

منبع: گردشبان

به "اگر اهل یوگا هستید، سفر به این مکان های دیدنی را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر اهل یوگا هستید، سفر به این مکان های دیدنی را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید