با خرید رویایی تراکتور آشنا شوید؛ ستاره ای با سابقه پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ بخار، تراکتور در دو، سه فصل اخیر پر سر و صداترین تیم در بازار جابجایی بوده و بازیکنان مطرح داخلی نظیر شجاعی، حاج صفی و دژاگه و چهره های گرانقیمت خارجی مثل استوکس، ویمبلا و ... را جذب نموده است. در این فصل، اما محمد عباس زاده در شرایطی که لیگ شروع شده بود بدون جار و جنجال به این تیم پیوست و عملکردی فراتر از حد انتظار داشته است.

با خرید رویایی تراکتور آشنا شوید؛ ستاره ای با سابقه پرسپولیس!

این بازیکن تک گل پیروزی بخش تیمش مقابل مس رفسنجان را به ثمر رساند، ولی این گل برای تثبیت صندلی این بازیکن در ترکیب اصلی کافی نبود. عباس زاده از هفته ششم در جمع 11 بازیکن ثابت سرخپوشان تبریزی نهاده شد و موتور گلزنی اش از هفته بعد روشن شد. این بازیکن در 5 بازی اخیر 5 گل زده و بهترین گلزن این تیم محسوب می گردد.

محمد عباس زاده که سابقه زدن 24 گل در یک فصل از لیگ یک را دارد در لیگ برتر در یک دوره حداکثر 6 گل زده بود که این آمار را در سایپا در لیگ هفدهم از خود به جای گذاشت و حالا در شرایطی که لیگ هنوز به نیمه نرسیده با بهترین فصل خود در لیگ برتر برابر شده است. او در 2 فصل گذشته در نساجی در مجموع این تعداد گل را به ثمر رسانده بود.

عباس زاده با این 6 گل در کورس رقابت آقای گلی واقع شده است و از صدر جدول 3 گل فاصله دارد. این بازیکن در لیگ سال جاری هر 90 دقیقه یک گل به ثمر رسانده که از تمام مدعیان آقای گلی عملکرد بهتری داشته و می تواند به آینده لیگ خوش بین باشد.

منبع: فرارو

به "با خرید رویایی تراکتور آشنا شوید؛ ستاره ای با سابقه پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خرید رویایی تراکتور آشنا شوید؛ ستاره ای با سابقه پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید