برلین را یک روزه بگردید

به گزارش وبلاگ بخار، اگر تنها یک روز برای گشت و گذار در شهر زیبای برلین وقت دارید این برترین برنامه ای است که می توانید برای این روز اجرا کنید. اگر هم حالا حالاها گذرتان به برلین و دیدنی هایش نمی افتد، این مطلب را بخوانید تا بازدید تصویری از آن داشته باشید!

برلین را یک روزه بگردید

یک روز وقت دارید؟ باید مطمئن شوید که همه تماشای های اصلی شهر را می بینید. از الکساندر پلاز آغاز می کنیم که زمانی مرکز برلین شرقی بوده است و از آنجا تا موزه بزرگ می رویم و سری به جزیره موزه برلین می زنیم و گشت و گذرامان را با بازدید از دروازه براندنبورگ تمام می کنیم. اگر تمام زمانی که بررای تماشا برلین دارید یک روز است، طبق این برنامه عمل کنید تا برترین بهره را از سفرتان ببرید.

ساعت 9 صبح: الکساندر پلاتز (مدت زمان بازدید: 1 ساعت)

نام این مکان به افتخار تزار روسیه، الکساندر اول، گذاشته شده است. بخش عظیمی از تاریخ گذشته برلین در بازدید از این میدان بر گردشگران آشکار می گردد، قرن ها سیاست، فرهنگ و معماری خاص. امروز میدان الکساندر بیشتر به مرکزی برای خرید و عبور و مرور تبدیل شده است. با تبدیل شدن این میدان به مرکز برلین شرقی، این مکان جایی برای خودنمایی معماری سوسیالیست تبدیل شد.

ساعت 10:05 دقیقه صبح: برج برلین (Fernsehturm) (مدت زمان بازدید: 15 دقیقه)

این برج، برج تلویزیونی برلین است که با بلندای 360 متر تقریبا در هر جایی از برلین قابل مشاده است. ایده احداث این برج برای اولین بار به وسیله دولت آلمان شرقی مطرح شد و هدف داشتن دفترکاری برجسته بود. 2 معمار آلمانی کار ساخت و ساز این برج را بر عهده گرفتند و آن را برج سیگنال ها نامیدند.

ساعت 10:30 دقبقه صبح: موزه جزیره برلین (مدت زمان بازدید: 30 دقیقه)

موزه جزیره برلین جایگاهی برای هنر و دانش است و در سال 1999 به وسیله یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شد. این مکان جایگاه 5 موزه است و موزه شاهی اولین موزه از این 5 موزه بود که در سال 1830 ساخته شد تا مردم عامی بتوانند گنجینه های هنری سلطنتی آلمان را ببینند.

ساعت 11:15 دقیقه پیش از ظهر: موزه پرگامون (مدت زمان بازدید: 3 ساعت)

موزه پرگامون در اصل به خاطر نگهداری از اشیای پیدا شده در حفاری موزه برلین ساخته شد. یکی از این آیتم ها کتیه تغییر یافته پرگامون بود که در سال 1886 پیا شد. امروزه موزه پرگامون جایگاه 3 موزه است، کلکسیونی از اشیای عتیقه کلاسیک، موزه هنرهای اسلامی و موزه باستانی شرق.

ساعت 2:35 دقیقه ظهر: رایشس تاگ (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

ساختمان رایشس تاگ که جایگاه مجلس آلمان است در سال 1894 ساخته شد. ساختمان رایشس، ساختمانی 4 پر بود، 2 حیاط درونی و یک تالار. بعد از آتش سوزی که در سال 1933 در ساختمان صورت گرفت تالار اصلی به طور کامل نابود شد و چاره ای جز تخریب کامل آن نبود. در سال 1961 این ساختمان بازسازی شد تا جایگاهی برای جلسات مجلس آلمان باشد.

ساعت 3:25 دقیقه ظهر: دروازه براندنبورگ (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

دروازه براندنبورگ یکی از تماشای ترین جاذبه های برلین است و برای زمانی طولانی سمبل تقسیم این شهر بود. این دروازه زمانی ورودی اصلی شهر بود. بعدها قبل از اینکه دو بخش شهر دوباره متحد گردد بازدیدکنندگان به این دروازه می آمدند و از برج دیده بانی آن بالا می رفتند تا بخش دیگر شهر را ببینند.

ساعت 4:15 دقیقه بعد از ظهر: یاد بود هولوکاست (مدت زمان بازدید: 1 ساعت)

این یاد بود به دروازه براندنبورگ بسیار نزدیک است. این بنای یادبود آهنی در سال 2005 رونمایی شد.

منبع: فوت و فن / visitacity.com

به "برلین را یک روزه بگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین را یک روزه بگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید