برترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟

به گزارش وبلاگ بخار، انتخاب رنگ مبلمان، چه مبل راحتی باشد چه سلطنتی، یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که برای دکوراسیون منزل گرفته می گردد.

برترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟

صرف هزینه و انرژی زیاد برای آوردن یک سرویس مبلمان به خانه باعث می گردد افراد سعی نمایند در انتخاب آن تا حد ممکن کمتر اشتباه نمایند. مبلمان راحتی بیشتر مناسب فضاهای مدرن و مینیمال است. در این مطلب از وبلاگ بخار به آنالیز روش های مختلف انتخاب برترین رنگ برای مبلمان راحتی می پردازیم.

چند روش جالب برای انتخاب برترین رنگ مبلمان راحتی

اگر انتخاب رنگ مبلمان راحتی برای شما سخت شده می توانید از چند تکنیک برای این کار استفاده کنید. این تکنیک ها از مفاهیم هنری برمی آیند و بارها امتحان خود را پس داده اند. برترین مبل راحتی مبلی است که رنگ آن هوشمندانه انتخاب شده باشد.

رنگ خنثی یا تاکیدی

اساسی ترین و کلی ترین سوال که می تواند یاری بسیار بزرگی در انتخاب رنگ مبل به شما کند این است که از خودتان بپرسید آیا تمایل دارید رنگ مبلمان شما خنثی باشد یا تاکیدی.

انتخاب رنگ خنثی برای مبل مدل راحتی ریسک کمتری دارد. در این صورت مبلمان نقش زمینه ای را در دکوراسیون به خود می گیرد. بعلاوه از سایر رنگ های سرد یا گرم دیگر در کوسن ها یا اشیای تزئینی یا سایر بخش های دکوراسیون استفاده می گردد. انتخاب رنگ تاکیدی برای مبلمان راحتی ریسک بالاتری دارد و احتیاج به دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد.

ایجاد تضاد در سرویس مبل راحتی

یکی از برترین راهکارها برای ایجاد یک دکوراسیون مجذوب کننده ایجاد تضاد در رنگ ها است. اغلب خانواده های ایرانی ترجیح می دهند ریسک ننموده مبلمان خود را کاملا یک رنگ و یک دست خریداری نمایند. در چنین مواردی اگر تنوع رنگی کافی سایر اجزای دکوراسیون وجود نداشته باشد باعث خستگی و دلزدگی می شوند.

خوشبختانه اخیرا مبل های دو رنگ هواداران زیادی در بازار ایران پیدا نموده اند. مبلمان دو رنگ یک مدل تازه مبلمان راحتی محسوب می گردد. در این مدل مبل راحتی معمولا کاناپه ها یک رنگ و مبل های تک نفره یک رنگ متفاوت هستند. تضاد این دو رنگ در دکوراسیون منزل بسیار مجذوب کننده و چشم نواز است.

ترکیب رنگ ها با سفید در سرویس مبل راحتی

استفاده از رنگ سفید تاثیر خیلی مثبتی در به تعادل رسیدن محیط دارد. اگر احساس می کنید بیش از حد از رنگ ها استفاده نموده اید می توانید دست به کار شوید و رنگ سفید را به دکوراسیون خود بیفزایید. ترکیب هر رنگی با سفید آن را چشم نوازتر و لطیف تر می نماید.

از طرح ها و الگوها در مبلمان راحتی خود استفاده کنید

استفاده از طرح و نقش در اجزای مختلف دکوراسیون یکی از مجذوب کننده ترین راهکارها برای ایجاد تنوع بصری در محیط است. این موضوع در خصوص مبلمان هم کاربرد دارد. خصوصا اگر رنگ مبلمان شما خنثی است می توانید با کوسن های طرح دار به آن رنگ و لعاب بدهید.

استفاده از مبل راحتی رنگ شاد

امروزه استفاده از رنگ های گرم و شاد در ترکیب رنگ مبلمان راحتی محبوب تر شده است. مبل راحتی رنگ شاد در ترکیب های نارنجی و قرمز و صورتی موجود هستند. انتخاب مبل راحتی رنگ شاد ریسک بالایی دارد اما دکوراسیون منزل شما را کاملا متفاوت می نماید. در صورت تمایل می توانید از مبل راحتی رنگ شاد در دکوراسیون اتاق بچه ها و نوجوانان استفاده کنید.

پیشنهاد مظالعه: مطلب کدام مدل کاغذ دیواری برای خانه شما بهتر است؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید