کابینت روشویی لوکس چه تفاوتی با سایر کابینت های روشویی دارد؟

به گزارش وبلاگ بخار، می دانید که سرویس بهداشتی بخش مهمی در یک خانه به شمار می آید و دکوراسیون فضای آن نیز اهمیت بالایی دارد. بنابراین استفاده از کابینت روشویی لوکس می تواند بر زیبایی و لوکس شدن این فضا بیفزاید. در حال حاضر در سرویس های بهداشتی از کابینت هایی با طراحی خاص استفاده می نمایند تا بتوان مواد شوینده، حوله و بعلاوه دستمال توالت و … را درون آن ها قرار داد، به طوری که این وسایل در جای مشخصی قرار گرفته و از آشفتگی فضا کاسته گردد. ضمن آن که تلفیق یک کابینت روشویی لوکس به همراه آینه ای زیبا می تواند به زیبایی هر چه بیشتر فضای شما بیفزاید. ما در ادامه این مطلب سعی داریم بیشتر به معرفی کابینت روشویی پرداخته و تفاوت کابینت های روشویی لوکس را با سایر انواع آن از نظر طراحی، کاربرد و زیبایی با شما در میان بگذاریم.

کابینت روشویی لوکس چه تفاوتی با سایر کابینت های روشویی دارد؟

کابینت روشویی چیست؟

خاطرتان هست که تا همین چند سال پیش در اغلب سرویس های بهداشتی که برای خانه های ویلایی و آپارتمانی طراحی می شد، خبری از کابینت روشویی نبود و روشویی تنها یک پایه داشت که لوله فاضلاب در قسمت پشت آن قرار می گرفت. حتی اگر کمی به عقب تر برگردیم روشویی به معنای امروز اصلا وجود نداشت و افراد دست و صورت خود را لب حوض شسته و یا اگر زندگی مرفهی داشتند، یک پارچ آب و کاسه مخصوص در اتاق شان قرار داشت که برای این امر استفاده می کردند.

اما در سال های اخیر در کشور ما و کمی جلوتر در خارج از کشور، استفاده از کابینت روشویی مرسوم شد که توانست به سرعت جای خود را در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام باز نماید. به این ترتیب اکنون در تمامی خانه ها و آپارتمان های نوساز می بینید که برای زیر روشویی یک کابینت در نظر گرفته می گردد و در قسمت بالای آن نیز آینه قرار گرفته است که می تواند برای شست و شوی دست و صورت و آرایش و .. بسیار کارآمد باشد.

عموما برای ساخت کابینت روشویی از ورق های پی وی سی PVC که از استحکام بالایی برخوردارند استفاده می گردد، اما اگر سری به فروشگاه های عرضه کابینت روشویی لوکس زده باشید، دیده اید که علاوه بر استفاده از پی وی سی در ساخت این نوع کابین ها از سنگ و بعلاوه برنز و .. نیز استفاده می گردد که علاوه بر شست و شوی آسان و میکروب زدایی راحت تر از زیبایی بی نظیری نیز برخوردار است.

ما در ادامه بیشتر به ساختار کابینت روشویی لوکس پرداخته و تفاوت آن را با کابینت های روشویی معمولی در میان خواهیم گذاشت اما پیش از آن ضروری است ببینیم در ساخت کابینت های روشویی لاکچری از چه موادی استفاده می گردد که تا این حد بر زیبایی و کابینت روشویی تاثیرگذار است.

کابینت روشویی لوکس از چه متریالی ساخته می گردد؟

پیشتر اشاره کردیم که اولین و مهم ترین تفاوت کابینت روشویی لاکچری با مدل های معمولی آن در موادی است که در ساخت این محصول به کار می رود. در ادامه به معرفی چند نوع از مواد پر کاربرد در ساخت کابینت روشویی لوکس خواهیم پرداخت.

کورین نیز نوعی ماده اولیه است که در ساخت کابینت روشویی از آن استفاده می گردد. یکی از مواد تشکیل دهنده این محصول اکریلیک است که می تواند به خوبی روی سطح کابینت ها را پوشش داده و به جلای بالا، زیبایی و بعلاوه تنوع در رنگ و طراحی کابینت روشویی لوکس یاری نماید.

کوارتز نیز از مواد و المان هایی است که در ساخت کابینت های روشویی لاکچری و خاص مورد استفاده قرار می گیرد. استحکام بالای پوشش کوارتز و بعلاوه سطح درخشان و یکدستی که برای کابینت به وجود می آورد از نقاط قوت آن است و اگر بخواهیم تفاوت بین کوارتز و کورین را بیان کنیم باید گفت این مواد نسبت به کورین از استحکام و دوام بیشتری برخوردار بوده و امکان تجمع میکروب و باکتری در صورت نظافت مداوم، روی آن ها وجود ندارد.

تفاوت کابینت روشویی لوکس با انواع معمولی آن در چیست؟

با توجه به آن چه تا این قسمت درباره مواد به کار رفته در ساخت کابینت های روشویی لوکس بیان کردیم می توان متوجه شد که چرا ساختار و کابینت روشویی لوکس نسبت به انواع معمولی آن تا این مقدار تفاوت دارد. زیرا برای فراوری کابین روشویی ساده معمولا از ورق های پی وی سی و یا ام دی اف استفاده می گردد که طبیعتا طراحی ساده تری داشته و قدرت مانور و استفاده از سایر متریال در تلفیق با آن ها کمتر است، اما زمانی که در ساخت کابینت روشویی لوکس و خاص، از سنگ، ورق های فلز برنز و بعلاوه کوارتز و … استفاده می گردد، سفارش دهنده می تواند محصول زیبا و منحصربفردتری را برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خانه خود انتخاب نماید.

انتخاب کابینت روشویی مناسب برای دکوراسیون های مختلف

یک نکته مهم در انتخاب کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد و آن هم انتخاب درست و به جا برای فضایی است که در اختیار دارید. در حال حاضر سه نوع سبک ساده، مدرن و کلاسیک برای ساخت انواع کابینت روشویی در نظر گرفته شده که ضروری است برای خرید و سفارش هر یک از آان ها به مواردی که در ادامه اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

کابینت روشویی ساده: اگر فضای شما بسیار کوچک است و یا نمی خواهید هزینه زیادی برای این قسمت در نظر بگیرید، استفاده از کابین های روشویی ساده که بیشتر از جنس پی وی سی و یا ام دی اف فراوری شده اند، مناسب می باشد. فقط باید به این نکته توجه داشت که اگر از سطح زمین فاصله داشته باشند می توانند دوام و استحکام بالاتری پیدا کنند. استفاده از کاسه های روشویی بزرگ که سطح کابینت را می پوشانند برای این سبک مناسب تر است.

کابینت روشویی مدرن: برای این سبک ضروری است فضای خلوتی در اختیار داشته و بیشتر از کابین روشویی دیواری بهره ببرید تا فضای کمتری را به خود اختصاص داده و زیبایی بیشتری را به ارمغان آورد. استفاده از کابینت های روشویی ساخته شده از جنس پی وی سی برای این سبک بهتر است.

کابینت روشویی سبک کلاسیک: اگر به دکورهای مجلل و لوکس علاقه دارید کابینت روشویی لوکس که به صورت پایه دار طراحی شده اند می تواند انتخاب مناسبی باشد و به فضای شما یک حالت کلاسیک ببخشد. استفاده از کنده کاری روی کابینت، به کارگیری رنگ های طلایی و برنزی، و بعلاوه استفاده از آینه های طرح دار و کنده کاری شده در کنار این نوع از کابینت ها می تواند زیبایی خاص و بی نظیری را برای فضای سرویس بهداشتی شما فراهم آورد. البته این نکته را نیز در ادامه باید اضافه نمود که

کابینت روشویی لوکس با توجه به ابعاد، نوع متریال، طراحی و دیزاین و بعلاوه یراق آلات متنوعی که در ساخت آن به کار می رود نسبت به کابینت روشویی معمولی بسیار متفاوت خواهد بود.

شرکت سومیا

شرکت سومیا با مدیریت آقای علی حمیدی و بهره مندی از تیم طراحی متخصص و ایده پرداز در زمینه طراحی دکوراسیون و برخورداری از متخصصان فنی و حرفه ای در حوزه ساخت، توانسته تجهیزات حمام و آشپزخانه را در مدل های لوکس، مدرن و پیشرفته متناسب با احتیاج جامعه فراوری و عرضه نماید. کابینت روشویی سومیا از برترین متریال و یراق آلات موجود در بازار فراوری شده است. برای اطلاع از تمامی محصولات برند سومیا می توانید سایت این مجموعه را به آدرس الکترونیکی https://somiaco.com/مشاهده نمایید.

منبع: اتاق

به "کابینت روشویی لوکس چه تفاوتی با سایر کابینت های روشویی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت روشویی لوکس چه تفاوتی با سایر کابینت های روشویی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید