به سرعت شرایط شاغلین بازار شب بندرعباس معین تکلیف می گردد

به گزارش وبلاگ بخار، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در مورد شاغلین در شب بازار بندرعباس پرداخت.

به سرعت شرایط شاغلین بازار شب بندرعباس معین تکلیف می گردد

رضا مدرس در گفت وگو با وبلاگ بخار، در مورد تخریب شب بازار بندرعباس، اضافه نمود: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعملی وزارت کشور در مورد ساماندهی مشاغل موقت به استان ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این راستا فرماندار شهرستان بندرعباس و شهردار بندرعباس تکلیفی به آن ها ابلاغ شد در مورد ساماندهی بازار شب بندرعباس و سایر مشاغلی که محل تجمع و تکثر افراد بودند، توضیح داد: دو رویکرد اساسی در این ساماندهی وجود داشت که باید به اجرا درمی آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ساماندهی حفظ سلامت و حفظ جان افرادی بود از صاحبین حرف تا خریداران و مشتریان، اعلام کرد: در این راستا تأکید استاندار هرمزگان بر حفظ کرامت و رعایت شرایط معیشتی مردم باشد که پیشنهاد مشترک فرماندار و شهردار بندرعباس بر این بود که ساماندهی در بازارچه 22 بهمن بندرعباس صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ملاقاتی هم با ذی نفعان این موضوع نیز صورت گرفت و پیشنهادهای مختلفی از جمله ساماندهی در ساحل بندرعباس ارائه دادند که به دلیل مقررات قانونی نیز امکان این امر وجود نداشت و محل های جدیدی که سازگار با شرایط شهرسازی است را فرمانداری آنالیز کند.

مدرس با بیان اینکه از همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل را در این موضوع تقدیر می کنم، اضافه نمود: از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهش می کنم در حوزه حفظ سلامت نیز همراهی نموده و یاری به این امر نمایند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری فرماندار و شهردار بندرعباس این موضوع به سرعت معین تکلیف شده و حق وحقوق مردم نیز رعایت گردد، عنوان نمود: در این راه قطعاً تمامی کوشش مسئولان کسب رضایت شهروندان و حفظ سلامت و جان افراد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به سرعت شرایط شاغلین بازار شب بندرعباس معین تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سرعت شرایط شاغلین بازار شب بندرعباس معین تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید