تاریخ رونمایی آیفون 15 فاش شد!

به گزارش وبلاگ بخار، زومیت نوشت: چند منبع آگاه تاریخ رونمایی آیفون 15 را به طور غیرمستقیم فاش کرده اند. اپل هر سال آیفون های تازه را اواخر شهریور رونمایی می کند.

تاریخ رونمایی آیفون 15 فاش شد!

تقریبا یک سال از رونمایی آیفون 14 می گذرد و حال که فاصله زیادی تا از راه رسیدن آیفون 15 نداریم، شایعات درباره گوشی های این خانواده به بیشترین حد رسیده است. 9to5Mac در گزارشی اختصاصی به نقل از چند منبع آگاه می گوید اپل در پی رونمایی نسل نو آیفون در هفته سوم سپتامبر (شهریور و مهر) است.

ظاهراً اپراتورهای مخابراتی آمریکا از کارمندان شان خواسته اند به دلیل یک رویداد بزرگ متمرکز بر گوشی هوشمند، روز 13 سپتامبر (22 شهریور) را مرخصی نگیرند. این لزوماً به معنی برگزاری رویداد رونمایی آیفون 15 در تاریخ 22 شهریور نیست، با این حال اپل سال ها است که آیفون های نو را در همان زمان رونمایی می کند.

بیشتر رویدادهای رونمایی آیفون در روز سه شنبه برگزار شده اند؛ با این حال سال گذشته آیفون 14 روز چهارشنبه رونمایی شد. 22 شهریور نیز چهارشنبه است و همین موضوع احتمال رونمایی آیفون 15 را در تاریخ یادشده بالا می برد.

در صورت رونمایی آیفون 15 در 22 شهریور، جمعه همان هفته (24 شهریور) پیش فروش شروع می شود و یک هفته بعد آیفون های نو روانه بازار خواهند شد.

اپل سال گذشته گوشی آیفون 14 پلاس را به دلیل مسائل زنجیره تأمین، دیرتر عرضه کرد. اتفاق مشابهی را در سال 2020 نیز مشاهده کرده بودیم. برخی از تحلیلگران می گویند که احتمالاً عرضه حداقل یکی از گوشی های سری آیفون 15 به تعویق می افتد. البته عده ای دیگر عقیده دارند که اپل با وجود کمبود شدید آیفون، عرضه را به موقع شروع می کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تاریخ رونمایی آیفون 15 فاش شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی آیفون 15 فاش شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید