تدوین سالنامه رویدادهای گردشگری شهر اصفهان

به گزارش وبلاگ بخار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از تدوین سالنامه رویدادهای گردشگری استان بر مبنای مواریث فرهنگی اطلاع داد.

تدوین سالنامه رویدادهای گردشگری شهر اصفهان

به گزارش وبلاگ بخار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون اله کمک امروز 30 مردادماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به احتیاج عنصر تنوع در راستای دست یابی به تداوم در جریان جهانگردی اصفهان طرح تدوین رویدادهای جهانگردی بر مبنای رویدادهای فرهنگی حداقل از چهار سده پیش تا به امروز، توسط یک تیم پژوهشی به سرپرستی محمد زاهدی عضو هیئت علمی دانشگاه پیغام نور اصفهان و با همکاری یک جمع 17 نفری از نخبگان در حوزه های اصفهان شناسی، میراث فرهنگی، جهانگردی و هنرهای سنتی تشکیل شد، این تیم پس از یک پژوهش دو ساله پیروز به تدوین 51 رویداد فرهنگی شدند.

او توضیح داد: این رویدادهای فرهنگی متناسب با زمان های وقوع، از فروردین تا خاتمه اسفندماه هر سال چینش شده و بر اساس آن می توان برای شهری مانند اصفهان که دارای جهانگردی فصلی است در دوازده ماه سال برای جذب جهانگرد برنامه ریزی کرد.

اله کمک گفت: با خاتمه شیوع بیماری کرونا، می توان این رویدادهای جهانگردی را در راستای جذب مجدد جهانگرد و احیای دوباره صنعت جهانگردی اجرای کنیم.

منبع: میراث آریا

به "تدوین سالنامه رویدادهای گردشگری شهر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین سالنامه رویدادهای گردشگری شهر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید