تنفس هوای آلوده در مرکز طی امروز

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز طی امروز (25 آذرماه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

تنفس هوای آلوده در مرکز طی امروز

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (25 آذرماه) با تداوم پایداری و سکون جو و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته همزمان با آغاز تردد خودروها، در بیشتر منطقه ها کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت. عدم وزش باد مؤثر در طی روز سبب تجمع آلاینده ها خواهد شد.

با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه (25 آذرماه) همراه با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که در بیشتر منطقه ها برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس را در پی خواهد داشت.

با افزایش تندی باد تا صبح روز جمعه (26 آذرماه) و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد. افزایش ترافیک در ساعات پایانی جمعه و عدم وزش باد مؤثر سبب افزایش غلظت ذرات معلق می شود و کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 128 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 116 و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تنفس هوای آلوده در مرکز طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنفس هوای آلوده در مرکز طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید